Inlägg från: Oväntad |Visa alla inlägg
  • Oväntad

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-09-03 16:42:51 följande:
    INATT är det kanske min tur!! HOPPAS verkligen... För er andra så gör det inget om ni får samma dag =) MER än gärna,för nu fan ska dom uuuuuuuuuuuuuut!!!!! Skrattande
    Japp hoppas de förstår att komma nu Glad Längtar så efter min lille bebis och så vill jag bli som folk igen i kroppen..
  • Oväntad

Har lite rejält onda sd men vågar inte hoppas något.. Jag tror inte längre jag har en bebis som vill komma.. Han har det för bra därinne...

• Oväntad

Ni anar inte hur skönt det är att läsa era inlägg och se att ni känner precis samma som en annan.. Glad

• Oväntad

Jag menar jag hade en blödning natten mot torsdag och nu bara mensliknande smärtor och lite sd som iof gör ont men det har de gjort ett tag.. Blödningen har avtagit så jag tror ju som de sa att det är en teckningsblödning.. Men hur länge brukar det ta innan man kan räkna med bebis från det? 1 vecka, 3 dar eller vadå 15 dagar?

• Oväntad
    icka84 skrev 2010-09-03 19:12:02 följande:
    Nu är prinsen äntligen här!  Igår morse så kom han till världen kl 5:43 allt har gått bra och vi alla mår bra men är lite trötta.
    Vi kom hem ifrån BB i dag till en stolt storebror som har kelat hela långa dagen med lillebrossan.
    Åh grattis Glad
  • Oväntad
    Perssonlund skrev 2010-09-03 19:42:28 följande:
    Det ENDA som gör ont nu är när han rör på sig. Gör så ont i höften. Undrar om han trycker emot där. Jobbigt att han trycker just där hela tiden för att det blir lite som mensvärk faktiskt och så går det bak i ryggen. Han träffar nog någon nerv...*suck* Bättre lyck till er andra.
    Blir det lättare om du ändra ställning? Ibland känns det som min lilleman också träffar en nerv och jag brukar försöka "hälla" bort han därifrån.. lol hur lät det där??.. Tungan ute Ibland funkar det, ibland inte...
  • Oväntad
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-03 19:53:56 följande:
    Alltså jag blir skogstokig här.

Hur känner ni andra nu?

asså jag känner värk då jag reser mgi upp eller är uppe och går så värker det i bäcknet osv.
    men asså man vågar ju itne hoppas snart liksom. känns bara som man blir grundlurad här
    Jag förstår precis vad du menar.. Känner så hela tiden.. Fast jag bestämmer mig för att inte hoppas för mycket så gör jag det ändå.... För jag längtar så mycket efter att det kommer igång på riktigt. . Glad Fast det tar nog inte så lång tid för någon av oss nu.. Glad
  • Oväntad
    Malinski79 skrev 2010-09-06 09:45:06 följande:
    Sitter här bf+5 idag å va in till förlossningen för kontroll för vi misstänkte ev att jag läckte fostervatten + jag tyckte jag känt bebisen mindre...

men det va inte fostervatten å bebisen mådde bra iaf Men så skulle hon känna efter om tappen va mogen för att isf göra en hinnsvepning men ICKE...Omogen fortfarande *SUCK* men det kan gå fort sa hon, så hon sa till sambon att nu skulle det färdknäppas!!!!!! Hahaha, han vill verkligen inte det..Men jag ska ge honom en order ikväll ändå Men har iaf suttit här med en molande mage så man kan ju hoppas att det går åt RÄTT håll

Nu ska jag backa i tråden å se va ni skrivit för spännande
    Ash.. synd att den inte var mogen.. Jag sitter ju också på övertid.. Fast jag vet ju att det finns ett bästföre datum.. så det är ju ändå mindre än 2 veckor innan man få se sina små.. De blir ju utkastade då ändå..
  • Oväntad
    Pregga skrev 2010-09-06 11:17:34 följande:
    jag ska betala underhåll av ren välvilja men jag ska se till att du inte använder pengarna till ngt annat! hahaha fattar du den aså. Fk kommer gå in å dra automatiskt. han skriker rättigheter i ett men anser inte att han har ngn skyldighet. Visst kan han åka till fr idag,imon å varje dag i veckan-det förändrar inte ett skit! men det kanske e lika så bra att han åker dit så han får veta att det jag säjer stämmer.
    Han är sanslös..
  • Oväntad

Ja jag fick ju molvärk förra torsdagen och sen en liten blödning och sen försvann det hela.. Ingen bebis kom men jag har hört att då brukar det vara igång inom en vecka eller i ovanliga fall två. Men man blir sååå lurad det är jättejobbigt..Glad Så min första veckodeadline går nu på tordag.. Vi får väl se om det stämmer..

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10