Vi fortsätter, Bf aug 10
Malinski79 skrev 2010-09-07 03:17:57 följande:
Hahahaha..ja vad säger man, sitter fortfarande här å klockar värkar som bara kommer med 10min mellanrum Men jag är sååååå trött nu,har ju knappt sovit nåt sen 7 imorse..
Det märkliga är från vecka 30 så fick jag medicin som bromsade så inte förlossningen skulle komma igång och sen v 38 så har det varit mer än lugnt.. Och nu sitter man på övertid.. Galet..
Status idag är lugnt som en filbunke i magen.. Får väl hoppas att magen förstår att just idag är det en bra dag att föda barn på. 
Jag skrev här senast natten till i tisdags kl. 03 och kan meddela att kl. 06.44 kom vår efterlängtade å älskade lilla Moa till världen 
Snabbt verkar det ha gått ja.. Skoj
BM besök idag. Hoppa för allt i världen att mitt blodvärde gått upp men frågan är om det hinner det på en vecka.. BF +10 idag och nu börjar det kännas... urk.. Finns nog inget ställe i kroppen man har ont i.. 
Som vi befarade så har mitt blodvärde åkt ner några pinnhål till och nu ligger jag på ca 100 i HB.. =/
På måndag så kommer jag bli skickad till förlossningen och de plockar ut han någon gång nästa vecka.. (Om han inte kommer självmant före förstås)
Till min överraskning var min ny BM riktigt trevlig och kunde skoja och ta skämt och gav mig lugnande besked även om mitt blodvärde gör mig worried..
Annars ligger jag bra till viktmässigt +4kg, blt: 120/80, inga busiga bakterier, ruckbar och inte fixerad.. m.m.