Vi fortsätter, Bf aug 10
Nu får ni gärna läsa min blogg
min bebis ligger också i säte, har gjort det ett bra tag.. men en del bebisar fixerar sig väl sent? typ v. 37-38 någonting?
Tvärtom här. Min mage har hela tiden legat långt ned och den är fortfarande på samma plats. Alltså inga sparkar mot revbenen etc. Skönt!
V.33..tiden går fort nu!!
Dags att hämta blöjhink på babyland. Dem har haft slut sen i början av Maj!
Ska nog passa på att shoppa lite annat med..hehe.. 
Känner ni av ibland ilningar/stick/hugg innuti muttan/slidan?
Har kommit på att jag behöver en amningsbh i storlek 90 A
kan inte gå ned i omkrets då 85 redan ger märken i huden och sitter riktigt tajt =(
men jag undrar om 90 B blir för stort när man normalt har A kupa...hmm..
vilken djungel, drygt att prova bh:ar också, tycker aldrig den storleken finns som man bestämt sig för ändå
graviditetssymptom skulle det stå i mitt förra inlägg.
och jag tycker det har varit skönt att kunna fråga er andra om ni haft liknande symptom som jag kännt av hittills eftersom detta är min första graviditet.
tycker jag läst mycket intressant här inne och fått bra svar på alla mina frågor hittills
vi hade en tjej (ca 30-35 år) i vår föräldragrupp på mvc som var hyperorolig över allt som hade med graviditeten att göra. hon ville bl.a. föda barn i vatten, vilket man inte gör längre. och hon var orolig att alla BB i Skåne skulle vara fulla och inte kunna ta emot henne den dagen hon skulle föda..
hon var inte på den andra föräldraträffen för då hade hon redan fött sitt barn! 6 veckor för tidigt, men allt hade gått bra. kändes skönt att hon kom igenom förlossningen så fort som möjligt eftersom barnmorskan berättade för oss andra att hon varit riktigt orolig för allting innan.
=)