Inlägg från: Mandy86 |Visa alla inlägg
  • Mandy86

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-17 16:59:09 följande:
    Såå nu har man beställt 2 st smörgåstårtor å hämta imon :)
    ahhh blev jättesugen nu!!
    BF 100809
  • Mandy86

Hemma från RUL nr 2..

Fick inga bilder alls med motiveringen "när bebisen ligger med huvudet nedåt är det omöjligt att ta några bilder"

Annars var allt bra, vikten följde kurvan precis.

Huvudet något mindre än genomsnittet - borde väl inte göra så mycket?

Hon att det ändå var plus/minus noll på avvikelser

BF 100809
  • Mandy86
    Pregga skrev 2010-06-18 12:14:53 följande:
    åh va kul med ul, haha kunde man nog nästan ha gjort hur många som helst :)
    trist å inte få ngn bild, men jag tror dessutom att dom e för stora för det nu ...
    ja det är möjligt :)

trodde dock inte bebisen lagt sig med huvudet nedåt eftersom jag hela tiden känner rörelser på båda sidor om magen men klart hon leker runt lite med armar och ben.

skönt att veta dock att hon ligger rätt just nu
    BF 100809
  • Mandy86

Grattis Carohl! =)

Då blir det BM besök idag. Tiden går jäättefort nu fast man bara går dit var 14e dag

Ska vara sol här i Skåne hela veckan så nu ska jag njuta på balkongen!
    Kram

BF 100809
  • Mandy86

Grattis Pregga - hoppas du får en fin solig dag idag!

BF 100809
  • Mandy86

Godmorgon tjejer

Har verkligen inga planer på att göra något idag, blir nog bara promenad och städa hemma. Känner mig seeg i kroppen idag, ska bada skumbad senare och se om jag piggnar till Cool

BF 100809
  • Mandy86
    Pregga skrev 2010-06-23 09:44:11 följande:
    hade ju skitont i mellangärdet inatt med....dom tyckte att jag skulle avvakta å hålla koll...suck
    usch vad obehagligt..hoppas det försvinner snart så du slipper gå i tankar =/
    BF 100809
  • Mandy86
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-23 12:47:00 följande:
    Då är man tillbaka från BM och har hunnit vila/sova 2 timmar nu med.

Mitt HB hade fallit jätte mycket så det blir att börja knapra 2 st järntabletter IGEN.
    Låg bara idag på 113 och sist var de tju på 125 som det stigit till.

Mitt SF-mått var högt sa dom. Låg låååångt högre upp än den "normala" kurvan.
    Hela 30 i SF-mått och det är för mycket i v 30 som jag är i tydligen.

Sen hittade dom inga hjärtljud på tösen heller och letade som galningar fleeeera ggr och jag får en stark panikångest och får värsta tårarna när dom som tur var kände vart hon var (Ligger högt upp) så hittade dom henne tack och lov

Jaha då ska man äta äcklig Blodpudding nu till Lunch... *Kräks*
    Hade sf mått 29 v.30 och 33 nu v.34 tror det är en del som ligger över normalkurvan
    BF 100809
  • Mandy86
    Pregga skrev 2010-06-24 11:33:01 följande:
    kikar bara in snabbt å berättar att jag ska upp till akuten....=( dom tyckte jag skulle komma med en gng....
    usch hoppas det inte är något allvarligt..du får se till att komma hem snart
    BF 100809
  • Mandy86

Glad midsommar tjejer!

Vi ska bara vara hemma och titta fotboll idag, ta det lugnt.. har varit ute och köpt hem jordgubbar till ikväll. Vi räknar midsomrar och har nu varit tillsammans fyra år =)

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10