knyzzel skrev 2010-06-26 22:12:02 följande:
Oj snabba pix. Jag tänkte max 2 nätter hahahaha, men jag ska ju ha snitt, så d e ju lite skillnad. Min packlista ser ut så här:
Journalperm+patientbrika och leg. Min medicin. kamera/filmkamera+laddare MP3 pengar till parkering, mat, telefonkort babyskydd amninginnlägg amnings BH toalettartiklar myskläder+flufftofflor underkläder tidsfördriv babykläder (inne och ute) blöjor snuttefilt napp bröstpump+tillbehör
Det är ju besöksförbud och jag vill hem till mina tjejer. Kommer få nojjan annars...
Journalen går via datan till dem.
Tog med mig tidningar sist och de lästa jag aldrig. Funderar på Mp3 spelaren men vet inte än. Telefon får man låna. Bröstpump får man låna.
det är ju olika på sjukhusen. Vart är det du ska föda? Själv blir det Kss i skövde och de är helt underbara.
Det enda vi ska skaffa nu innan är bilstolen. Den hyr vi från babyproffsen. Så den ska vi hämta 2 veckor innan. Det kostar 900:- och man får tillbaka 400:-. Man får lånamax 9 månader.
knyzzel skrev 2010-06-27 07:12:22 följande:
Go`morron. Nä jag tror att d e ganska så lugnt.
E upp tidig som du ser. Tänkte dra me hela familjen på lite ponnytävlingar i dag... mysigt.
Har tvättat allt utom dem nya kläderna till Prinsen.
Vagnen e klar, sängen ska bäddas klart, men jag saknar madrass, skötbordet e klart, babyskyddet e tvättat ska bara sätta på klädselen igen.
Angående madrass; Ska ni ha både madrass å bäddmadrass till era små kottar? Ska in på Ikea å handla d sista tänkte jag.
Madrass har jag sen innan och den är köpt på ikea. Helt underbar. Bäddmadrass har jag ingen. Köpte bara mer plastfrotte lakan. Det går ju åt.
Ikea är inte dumt.