Vi fortsätter, Bf aug 10
Ok, tack så mkt för svaret...fick ju panik å tänkte att näe nu kommer han, haha gammal??? WTF? haha jag fyllde ju 32 förra veckan, sicken bitch! hahaha men det har inte kommit mer, såå nu e det dags för tena inkontinent-MYS! not....
japp mina fötter e med svullna, å dom e ju små annars så dom ser knubbiga ut nu ju, haha ang mat så kan jag inte äta så mkt i denna värmen, suck....
Här e d oxå grymt varm å d står helt stilla i luften. Ska snart iväg å jobba 3½ timme Jippi...not...
ok, tack gumman, va skönt å höra att även ngn mer upplevt detta, jag blev livrädd å tänkte att näe nu går vattnet...haha
fast du var/är ju säker på att föda tidigare så varför inte :P:P
och som svar på ett inlägg från gårdagen som jag inte kunde citera:
jodå min midsommar har varit fin, bara firat hemma med föräldrar och syskon och ätit en himlans massa nypotatis med gräslök och grädde. köttbullar har jag haft till då jag inte äter sill :D
sen har man ju krängt ett par liter jordgubbar också. köpte 3 st idag för 100 kr. lite bättre med 33 kr/litern jämfört med 49kr/litern i torsdags!!!
idag var jag på ikea för att köpa skötbädd, plastad frotte, tvättlappar och lite tyg som jag ska fixa till att ha som lakan i vagnen. Betalade bara 200 kronor så jag kände jag kom billigt undan, fastän det inte var rea på nåt av det jag skulle köpa, såklart!
och inga sovpåsar hade dem :( Dem har visst inte fullt sortiment men dem skulle ha det sen när utbyggnaden är färdig. får väl se om jag köper nån sovpåse då eller struntar i det ;)
IDAG GÅR JAG IN I V.35!!!!!! HELT SJUKT JU! Tänk att 9 månader snart har gått!
På torsdag ska jag till barnmorskan , tjohooo det ska bli roligt.
Idag fick jag hem mitt stödbälte :D snabb leverans minsann, beställde det i torsdags.
Och ja nu har jag gått upp 20 hela kilon!!!! Usch...........
sovpåsarna såg jag sist på ikea i örebro. Jätte söta och de verkade sköna oxå.funderar om man ska skaffa en sån.
200:-var billigt! handlade för den summan oxå när man var där.