• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

tetta skrev 2010-08-04 12:02:24 följande:
    Hej Tjejer!

Sitter och tar det lugnt idag. Lill tjejen är sjuk så man får göra vad man kan. Få henne att äta är en fajt i denna stund. Har skalat ett äpple så hon får i sig lite energi. Hon har jätte ont i magen stackarn.

Så städa på övervåningen får man ta en annan dag. Tog en promenix för mig själv en stund. Lugnt och tyst var det.

Pregga: Det blir en rejäl guldklimp! :)
    Hoppas hon blir frisk innan bebisen kommer!
    Här hemma börjar sambon bli sjuk och sessan har haft en jäkla hosta som inte vill gå över och täppt i näsan är hon så nu är det bara att hålla tummarna att de är helt fit for figth när lillan kommer. Hjärta
    (¯`°?.¸ ღ♥Vår prinsessa väntas 100825♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl

Jag har hållt på städat sen imorse, ett "förråd" som finns under trappan. Ett förråd som blir att jag mest bara kastar in saker och jag har gjort det alldeles för länge nu. För er som har tittat på "Vänner" så har det varit min Monikas Closet... hahaha...
    Nu är det superfint där och vem som helst kan få kika in där, haha annars är jag himla pedant så jag vill inte att folk ska se när jag ev har stökigt så det har varit min gömma...

Nu ska vi iväg till stan strax och lämna in vagnen för en koll innan lillan gör entré. Sen ska iväg för att köpa en kamera så att vi kan film allt vad som händer och vad som kommer att hända med lillan och Michelle såklart. Får vi med båda våra tjejer på film för alltid....

Hoppas att ni får en bra och kanske mysig dag. Hoppas ni har bättre väder än oss, här bara regnar det Rynkar på näsan
    Kanske att någon åker in idag? Skrattande Finns ju de som har datum strax så...

Kramen!

• carohl
    puchelina88 skrev 2010-08-04 13:40:57 följande:
    Hejsan tjejer!
    i dag har jag dansat lite med Ludde;)
    tycker att jag städar varje dag bara för att ja ska ha nått att göra!!
    men senare i dag när min sambo kommit hem i från jobbet ska vi på marknad ska bli kul att få göra nått sen kommer jag ju ut så jag få gååå lite hihi;)
    men de värsta är att fötterna är ju redan svullena men aja va ska man göra!!
    ne he nu ska ja förbereda lite mat så vi får i oss innan vi ska i väg blir falukorv i ugnen med potatismos!!
    ha en bra dag alla där ute!!
    ja hör av mig om nått händer!!
    men tror inte att mini vill ut än!!
    Håller tummarna för dig! Flört
  • carohl
    Knyzzel: Grattis till din jättegulliga bebis!! Åh vad man längtar ännu mera nu! Hihi...
    Läste att ni fick ligga inne och att det var lite komplikationer men skönt att det är över nu och att ni har med er guldklimp hem! Åh GRATTIS!!! {#emotions_dlg.flower}Solig
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-05 07:28:29 följande:
    tjohoooo! någon mer som är inloggad =)

Jasså ev igångsatt på måndag? Hur kommer det sig? Har du gått över redan eller pga annat?

Efter att min lilla har sjunkit så kan jag nu promenera utan att få ont. Och det är otroligt befriande, jag kan tom sitta "skräddare" det har jag inte kunnat på flera månader. superskönt. hoppas du också kunde få slippa smärtan
    kram
    Hej hej!
    Jag är inloggad Glad
    Jag har hållt på bloggat, du kan kolla om du vill. Vi var ju till falukoppargruva för två dagar sen... hahaha... jag hade nog inte tänkt så långt att man ska ju faktiskt ner i gruvan.. till fots
    http://carropetit.blogg.se

Annars då gumman? Sovit gott?
    jag ska snart iväg till affären och handla Skrattande
  • carohl

Måste rusa nu!

Ha det så gott tjejer!

Kramen!

• carohl

Hej tjejer! Herregud vad trött jag var grinig tidigare idag... Jag var extremt trött. Jag la mig och sov i 1½ timme sen var jag en ny människa, tack och lov för att alla åkte på utskällningar hit och dit. Sen när jag vaknade så skulle sambon och sessan just på cykelutflykt så jag hänkade på, vi cyklade x antal km haha... Jag är inte orolig att jag ska föda för tidigt. Jag har iof gått in i vecka 38 nu så det är lugnt att föda men jag vill gärna gå mina dagar ut som jag har kvar... Ska baka hemmagjord pizza nu, det ska bli smaskens! Ha en trevlig kväll nu brudar, jag loggar in imorgon. Ska ta mig en familjekväll nu utan data eller telefon =) Kramen!

• carohl

Elinnnn: Vad du kommenterade gulligt på min blogg Glad

• carohl

God morgon tjejer!

Nu var det "länge sen" någon födde så jag håller tummarna för de det är dags för och de som vill föda nu! Jag har blivit småförkyld så för mig blir det ingen bebis än skulle jag tro. Pratade med BM imorse och hon sa att kroppen brukar klara av förkylningen före man föder, att det är högst ovanligt att man föder när man är sjuk/förkyld/har magsjuka m.m. Så who knows jag kanske får gå tiden ut? Som jag sagt förut så vill jag gärna det.

Idag väcktes jag av min sambo som hade dukat en supermysig och god frukost åt oss ute. Mycket trevligt måste jag säga!
    Nu ska vi till stranden.

Kram på er!

• carohl
    Mandy86 skrev 2010-08-06 10:04:22 följande:
    Lustigt att du skriver om detta, för i en hel vecka har jag varit hes, haft huvudvärk och varit småförkyld..suck!! Är dock på väg bort nu, jättejobbigt att det tar på alla extra krafter man har
    Jaså? Så fort den är över så kanske du föder strax då? Skrattande
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10