• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-08-08 19:17:25 följande:
    fler som har nå känningar?
    Du har väl BF datum nu eller?
    (¯`°?.¸ ღ♥Vår prinsessa väntas 100825♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl
    Pregga skrev 2010-08-08 19:22:51 följande:
    hahaha DET hade vart ngt, du vet XXXX e ju lätt skrockfull, hahaha
    Ja hahahahahahaha saker och ting kan ju vara ett "tecken" hahahahahahahahaha.....
  • carohl

Nu ska jag logga ut tjejer!

ha en mysig kväll... kramen

• carohl
    puchelina88 skrev 2010-08-08 21:32:13 följande:
    hej hej
    den 6/8 kom våran son;)
    Kommer in som snabbast för att jag fick veta via ett mess av Pregga att du har fått barn!

Grattis till er pojke!! Skrattande
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-09 06:32:38 följande:
    godmorgon alla sömntutor!!!

hoppas ni sover/sovit gott!

jag sitter och klämmer i mig lite vattenmelon sen ska jag nog gå och lägga mig en stund till.
    det regnar här och är så grått och tråkigt :S

39+6 fullgångna veckor idag, dvs BF!

Mandy kom igen nu, du och jag åker till förlossningen och föder idag!!! Okej?!?!
    Haha
    Idag är det dags!! Skrattande Du finns i mina tankar hela dagen, jag ska hålla tummarna hårt för dig för vem vet hon kanske vill komma just idag? Flört
  • carohl

God morgon tjejer!

Inatt låg jag och sambon och pratade till kl 2, jag trodde på fullaste allvar att jag skulle få sova längre idag. Men idag så öppnade jag mina bruna kl 6.58, suck! Aja jag låg och försökte sova lite men nä, jag är pigg som en mört!

Elinnnnnnn: Min flicka brukar vara vild men igår var hon vildare än någonsin och i flera timmar. Så vild att jag inte skulle bli förvånad om de sa idag när jag ska till BM att hon vänt sig igen, men men sån otur ska jag inte ha! Glad

Nallepuhmamma: jobbigt att bli ensam Rynkar på näsan Om hans semester är slut nu hur ska han göra när bebisen kommer? Ska han vara hemma de första 10 dagarna eller jobbar han på då?

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-09 07:38:16 följande:
    närå hon får inte vända sig! för hon har väl legat "rätt" hittills? lycka till hos BM :D
    jag har mejlat min barnmorska och frågat om jag kan få hinnsvepning när jag ska dit den 11e.... enligt BM hade jag ju BF den 7e så jag är ju redan på "övertid".... men tyvärr tror jag inte hon går med på det :( det hade ju kanske kunnat funka =)
    Ja hon har legat rätt hittills så jag hoppas att hon inte har busat alldeles för mycket. Dock så kan jag inte känna nå stort uppe som jag tycker att jag borde kunna känna om hon låg med huvudet uppåt...

Du får nog din sessa utan hinnsvepning. Jag har inte läst på om hinnsvepning men har hört att det inte ska vara så bra men jag vet inte varför det inte var bra.
    När har ni planerat er hemresa?
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-09 07:40:36 följande:
    nallepuhmamma och carohl:
    tack för morgonstödet och pratet, men nu ska jag nog gå och lägga mig igen...

maken sussar sött, ska nog göra detsamma =)

HA EN FINFIN DAG ALLIHOPA!
    {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Ha en skön vila nu! Glad
    Tack detsamma och hoppas att din dag bjuder på en bebis...
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-09 07:45:15 följande:

HUR mailar man sin BM???

Är det via "mina vårdkontakter" eller vart?

Jag kan inte hitta det någon stans hur jag skall gå till väga

Jag har ingen aning om hur man mailar henne, har du inte fått nån mailadress? Det har iof inte jag heller men jag brukar ringa då jag har en fråga Glad

De där sd som vi kan ha före behöver inte vara till nån nytta alls tyvärr. Som omföderska kan man ha de ändå, man kan känna de lättare, snabbare och strakare sa de till mig förut. Det behöver inte göra någon nytta på tappen. Självklart behöver det inte vara så men så har sa de till mig förut...
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-09 07:48:07 följande:
    När har du BF???
    Jag har några dagar kvar Glad 16 stycken! Haha... så jag kommer nog också vara otålig när det närmar sig. Jag har BF den 25:e men vi får se när hon vill kika ut. Jag vill gärna att det blir en augusti bebis och inte september.
    Du då?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10