Vi fortsätter, Bf aug 10
nu har jag kollat med magplasket ja, å det kostar ENDAST 1.899 kr ca för 8 gng
då får man vettangympa å förbereder sig för förlossning mm. såå jag ska la anmäla mig snart =) kanske....
nu har jag kollat med magplasket ja, å det kostar ENDAST 1.899 kr ca för 8 gng
då får man vettangympa å förbereder sig för förlossning mm. såå jag ska la anmäla mig snart =) kanske....
sitter å funderar lite på vad lilleman behöver å kommer på saker som jag helt glömt, typ barnvagns mobil, säng mobil samt speldosa i mjukis.....hm...leksaker å en hel del annat som jag inte tänkt på.....massa småplock typ....
var är lillabambi???? hon skulle ju på rul ida ju..
undrar just om det e lilleman som e uppe hos mina revben nu....det gör inte ont men det typ bubblar nästan som gaser, men det e under höger bröst....å vid revbenen å där sitter ju inga gaser så det måste vara lillemans lilla fot eller nåt...haha
ÅÅ fy asså....jag sitter å äter med god aptit...å känner bara hur det slår runt i magen, jag kastar mig av stolen å in under bänken till soppåsen...å börjar ulka mig....WHAT?! det va typ första gng under hela min grav....hua...blev bara så paff, klagar inte....men det kom så oväntat..haha jaja ingen mer mat nu ändå, e proppmätt....natta tittade på mig med stora uppspärrade ögon, haha å nej jag spydde inte sa jag till henne.....hahaha
Den kära leken-hur kan du vara utan Bh?? jisses, jag släppte lös mina nu å det gör ONT!