Pregga skrev 2010-07-21 18:17:32 följande:
Men jag uppskattar det mkt ska du veta så tack :) ok, då behöver jag inte oroa mig för lite blodiga flytningar då, asså dom kollade mig ju igår pga detta å han sa att det inte blödde fr varken livmoder, eller moderkaka. tack å lov...
ok, näe jag äter ju inte heller rent kött utan som du fisk å kyckling, sen kan jag använda köttfärs som max. tänkte att det kanske var därför du va så hård, tarmarna jobbar ju inte på lika effektivt nu när man är gravid.
fy va jobbigt för dig att ha så ont av dom, mina blöder ju inte..än. har opererats ett par gng för det efter dottern, sen gjorde jag en lite större operation då det spred sig som polyper typ uppåt i tarmen å jag tog bort en bit av tarm. att snörpa åt dom vill jag förbereda dig på att det gör ont, vill inte skrämma på ngt vis men vill att du ska vara medveten om det. kan upplevas som mensvärk typ.
hoppas verkeligen att din dunderkur ger resultat så du slipper detta jobbiga snarast.
jaså du har börjar skriva? haah samma som mig, jag skriver på en bok..men den går i stil med stephen king.
har läst första kapitlet för folk som sitter med gapande mun å bara stirrar på mig, haha sen kommer det-men vad händer sen???? hahahahaha
när jag gick i 4de klass så skrev jag en uppsats om apartheid i afrika, min lärare var så impad att hon skickade in den till en radiostation....å gissa vad? jag blev ditkallad att läsa upp den i sveriges radio, hahaha
jo det gör säkert ont, men då kanske man slipper dem sen. fast det känns lite onödigt att göra ett ingrepp eftersom vi planerar ett barn till. inte än på ett par år men iallafall. jag lär ju få hemorrojder igen då ju isåfall.... jobbigt
ja alltså jag skrev ett tag för typ 2 år sen... men sen har det legat på is. kanske får ta itu med det sen nån dag :P
hahaha, härligt att få sån reaktion ju ;) jag älskar att skriva, skrev alltid små noveller, dagbok osv när jag väckte upp och dessutom är jag en bokmal... eller ja när jag har tid ;)
häftigt att läsa upp sin uppsats i SR när man går i fyran! ja även nu i vuxen ålder hahaha
jag kommer ihåg jag skrev ett arbete om varför man inte ska dricka alkohol... då gick jag i sexan ;) fast det fick inte komma till radion :( lika bra det för jag hade ändå inte pallat sån uppmärksamhet, jag är ju blyg som få. eller ja ialalfall då, det är liiiite bättre nuförtiden =)