Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-03-11 07:23:45 följande:
    God morgon!Agustibarn: Lycka till på praktiken. Det kommer gå superbra imorgon!Puchelina: Ja veckorna rusar fram. 12 dagar kvar :)
    hihi japp 12 dagar kvar;)
    nu blir det att käka lite rostat mumma;)
  • puchelina88

Mmm nu har jag käkat 2 rostat med marmelad och ost och sen oboy det va gott;)
    nu vet ja inte va ja ska göra!
    får sitta här ett tag;)
    tänkte gå och möta min mamma efter hennes jobb sen vid 12 är ju skänt att komma ut lite de kanke mini i magen gillar;)

• puchelina88
    sofie och laura skrev 2010-03-11 07:58:57 följande:
    Igår fick jag verkligen fnatt på en äldre dam!Jag stog i kön i mataffärn och hon var före. Leo sotter i vagnen mittemot kassan med sin äldre kusin (10år) jag har koll samt att jag hör att Leo är grinig och kanske skriker till i 3 min MAMMA väldigt högt samt lite inte orka vänta skrik på sin mamma.Allt tar max 2 min från att betala en tuggummi.jag kommer fram till leo och klappar han på kinden och ger han napp och ett bamse tuggummi. HAN ÄR LUGN.Då säger robin på 10 år att tanten framför dig sa till Leo -håll käften på dig din AP UNGE!VA TÄNKTE JAG MEN, lugnade mig själv med att robin hörde fel.Sen hörde jag tanten säga-BRA att du höll käft.JAG- vAD FAN ÄR DET DU DÄGER TILL MIN SON? Skämms du inte att säga så en kvinna p äldre dar.tanten-han skall hålla käftJAG- SÅ JÄVLA SUR SOM DU E SÅ SKREK DU NOG VÄRRE I HANS ÅLDER. KÄRRING JÄVELsata* vad jag blev störd igår!
    Men herregud!!!
    har inga ord!!
    Jo ett har jag JÄVLA KÄRRING!!!
  • puchelina88
    den kära leken skrev 2010-03-11 08:39:05 följande:
    Pregga: Ja det är skönt när det släpper. Jag är verkligen helt säker på att det är bäbisen jag känner nu! Hihi
    Ååå va kul att du känner;)
    min moderkaka va ju i farmvägg så ja vet inte när ja kommer att känna??
  • puchelina88
    SweetLilly skrev 2010-03-11 10:56:29 följande:
    hej tjejer!Jag har fortfarande inga rörelser i magen som jag kan säga direkt är Pyret, jag måste ha en väldigt blyg och försynt bebis, blir precis som mamma sin, hehe.Men jösses vad magen växt senaste veckan! Byxorna jag hade förra veckan går inte ihop för 5 öre! Jag har ju sån viktnoja, det känns lite läskigt att svälla såhär, kan ju inte ha några av mina vanliga byxor nu alls, har lagt på mig lite för mycket runt rumpan. Men jag äter bra så det vet jag iaf, jag kan inte göra mer än det jag gör, så jag känner mig iaf trygg i det.Nu blir det iaf frukost! dagens höjdpunkt
    hej hej
    ja känner inte heller av min Mini i magen!!
  • puchelina88
    den kära leken skrev 2010-03-11 15:15:27 följande:
    Så konstigt det är. Vissa dagar alltså. Vill bara åka hem och duscha nu. Känner att jag luktar pyton med. Har börjat svettas massa mer än innan :( Men det är väl bara att vänja sig.
    hmm känner igen mig ja har oxå börjat svettas!!!
    men men de är väl så de ska vara
  • puchelina88

God Morgon på er tjejer och bebisar i magen;)
    Hoppas ni mår bra?
    Jag mår bra i dag!
    Har inte kännt Mini en men men det kommer väl!
    Nu är de bara 11 dagar kvar till man få se Mini igen!!längtar!!

• puchelina88

Hmm ska vila en stund gick upp kl 6 i morse med sambon men nu börjar ja bli lite trött!!
    hörs senare sen

• puchelina88

Hejsan vakna nyss skönt att sova lite;)
    Ska snart börja med lunchen min mamma kommer föbi ska bli trevligt!
    Ikväll skulle sambon ut på middag med jobbet så ja få käka pizza och hoppas på att någon är här inne;)

• puchelina88
    ULE skrev 2010-03-12 12:23:27 följande:
    Jag kommer få en gosse till, enligt UL :) Känns bra att veta att den har det bra där inne. Längtar tills att han kommer ut. Blev flyttad till 11aug, ist för 7.
    grattis;)
    ja tänkte fråga om dom ser va de är då vi ska på UL men tror inte dom kommer att säga de!
    såg du själv va de skulle bli lr sa dom de till dig?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10