Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

ULE skrev 2010-03-12 13:12:48 följande:
    Jag frågade när hon skulle börja titta, om det var så att det möjligtvis skulle dyka upp vem det är som bor i min mage så skulle vi (jag o sambon) bli så glada. Hon såg att jag fött barn innan på några av mina strimmor på magen, o i mitten av mättningen skymtade hon snorre. Men hon var osäker o ville kolla upp det efter all mätning, o då såg man den :)Vill du med ta reda på din inneboende?
    Okej;)
    Jo vill vill veta vem som är inneboende i min mage!
    men om vi inte får de så gör det inget bara de är friskt!
  • puchelina88

Hmm nu har jag kollat på min mage lite och till och med mamma sa magen börjar typ under brösten lite längre ner men kan de va så att tarmarna kanske är svullena?
    någon mera som ha så??

• puchelina88
    SweetLilly skrev 2010-03-12 14:01:09 följande:
    ja min mage börjar svälla redan under bysten, men det är väl så det ska va
    hehe jo de är väl så de ska vara!
  • puchelina88

Någon som har beställt bebiströjan??
    vart i från beställde ni i så fall och vad ska man ha för storlek?

• puchelina88
    ssssssss8 skrev 2010-03-12 14:59:22 följande:
    Jag ahr också tänkt beställa men var det kanske på glada grodan som jag såg den tröjan?.Jag är så glad för nu känner jag av bebis varje dag en riktig vilding här inne
    Vad kul att du känner den i magen nu;)
  • puchelina88
    lillabambi skrev 2010-03-12 17:22:01 följande:
    ja visst känns de tomt utan sin karl hemma :PMin har åkt på träning och jobbar sedan natt så blir inte mycket tid för varandra idag inte. Men är tyvärr så ibland:/
    jo de är ju så;/
    men ja och Mini  i magen ska mysa ner oss i soffan;)
  • puchelina88
    lillabambi skrev 2010-03-12 17:55:42 följande:
    det är mys det ;) jag tar med mej sonen och mini i magen o lägger mej under en filt... Jag tror jag har feber o grejer...ont i halsen o kroppen :(
    krya på dig!!
    och ha de såå mysigt;)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10