Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Vad underbart att få känna den lill* Grattis!

the jeryds skrev 2010-03-02 15:04:02 följande:
    Hej allesammans, ligger lite på lågvarv här. tänkte bara kika in lite snabbt o hälsa :) Ja pregga skriv till mig vad läkaren sa imorn, eftersom vi har likanande problematik eller vad man ska kalla det. Låg i badet igår o badade så kickade bebis för första gången å att det verkligen inte fanns tvivel, hela magen skakade till. Mysigt och jag skrattade gått :) Spännande spännande! Idag sjung jag för den på soffan så rörde den sig. En liten sångfågel i magen :) dock lugn och blyg.
    BF 100817
  • den kära leken

Åhhh Elin vad underbart! Måste kännas helt galet och helt superlyckligt! Så du ska göra ett UL till om 4 veckor då?

elinnnnn skrev 2010-03-02 15:14:27 följande:
    hej alla goa tjejer!!! Här har ni varit aktiva, som vanligt =) Min internet uppkoppling ligger nere, har gjort det nu sen förra veckan =( Men jag kopplar upp mig genom mobilen fast det är ju lite segare än vanligt ;) Igår var vi på rutinultraljud, trodde då att jag nyss gått in i v.18 men blev flyttad 2 dagar så jag gick in i v.18 idag istället =) Allt såg bra ut, tack och lov och bebisen sparkade och höll på därinne(jag känner inte av den så mycket ) men man kunde ju se på skärmen hur den inte ville ligga stilla. BM försökte kolla kön men kunde bara ge 80% säkert svar, hon sa att det skulle synas mer om 4 veckor. Hon sa att det till 80% är en flicka, men jag känner fortfarande att det är en pojke hehe. Det är ju ofta hänt att dem säger att det är en flicka, på UL och att det kommer ut en pojke. Det hände mig förra gången. Den enda gången jag kollade kön och dem sa att det var en flicka UT kom en pojke haha, så jag litar inte på det denna gången heller =) Jag lämnade även blod till NUPP eller vad det nu heter, glömmer alltid bort vad det heter. Nu är det bara till å vänta i typ 10 dagar innnan man får svar på det..... Drygt.
    BF 100817
  • den kära leken

Pregga: Då vet jag när jag ska börja hålla utkik efter dig här då =) Hehe

BF 100817
  • den kära leken

Åhh vad spännande! Lycka till idag nu och skynda dig tillbaka hit och berätta hur det gick!

Lysmasken skrev 2010-03-03 07:24:09 följande:
    UL idag kl 8,45 Är det noll, ett eller två i magen?
    BF 100817
  • den kära leken

Visst längtar man så man håller på att avlida. Vill bara veta nu att allt är okej med den lilla människan där inne.

carohl skrev 2010-03-03 08:18:18 följande:
    God morgon tjejer! Jag är på väg till jobbet nu, jobbar bara en kortis. Ser att ni snackar om ul. Jag ska på mitt rul den 22:a och som alla andra längtar ihjäl mig efter att se lilla skatten som bor i magen :)
    BF 100817
  • den kära leken

Haha det där med att duscha alltså ;) Jag gör precis likadant. Duscha är nog bland det tråkigaste man kan göra. Och det blir inte bättre av att vi håller på att renovera badrummet och därför har en något tillfällig dusch i en halvkall källare. Mannen får alltid följa med och duscha. Men då blir det ganska mysig istället.

För ett atg sen när vi stod där och duschade frågade han. "Men hur blir det sen, ska vi ducsha alla tre då eller?" Haha, sötisen.

Själv ska jag äta sushi till lunch. Längtar med.

knyzzel skrev 2010-03-03 09:24:04 följande:
    naw va gulligt av honom. Jag fick upp min stackars sambo kl 7 för att jag inte orkade ducha själv. Mycket mysigare med sällskap. Ska till skolan nu å sen vidare till jobbet Slutar vid 4 så jag ses här inne vid 8 som vanligt när lillan somnat om inte sambon försöker jobba på den här datorn vill säga. Ska leta pengar nu. Måste ha en kebabrulle med vitlök till lunch.  LÄNGTAR REDAN till lunchen. Ha d gött så länge
    BF 100817
  • den kära leken

Pregga: Vad håller ni på med i Götet egentligen? Skjuter ihjäl varandra nästan varje kväll?

BF 100817
  • den kära leken

och allt annat så bra ut? Grattis!

Lysmasken skrev 2010-03-03 10:22:30 följande:
    Hallå. Det var bara 1 som tur var. Nytt bf blir 9:e augusti
    BF 100817
  • den kära leken

Blev du fram eller bakflyttad?

Lysmasken skrev 2010-03-03 10:22:30 följande:
    Hallå. Det var bara 1 som tur var. Nytt bf blir 9:e augusti
    BF 100817
  • den kära leken
    Usch det låter ju hemskt att du är van vid skottlossning.

Är du nervös för mötet? Har du gått in i fas 3 ännu? hhhaahaha
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10