Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Haha, jag ska tänka på dig! Det kommer säkert gå bra. Om inte den du ska träffa är pucko. Har du träffat denna förut?

Pregga skrev 2010-03-03 10:58:58 följande:
    haha jo man e van...herrejisses när jag vaknade på natten av att dom skjöt på varandra utanför...jag slängde upp fönstret, ville ju inte missa ngt, hahaahah ja jag e lite nervös för idag...å fas 3, det märker vi efter mötet....hahaha
    BF 100817
  • den kära leken

Ja man kan ju aldrig veta. Männsikor är ju så olika. En del går man ihop med andra inte. Snart är du där!

Pregga skrev 2010-03-03 11:10:58 följande:
    tack så mkt, oron börjar komma mer nu....suck..nej jag har ju inte träffat denna läkaren innan..hoppas han e bra..
    BF 100817
  • den kära leken

Beställ från ett ställe där det går bra att skicka tillbka aom det inte passar!

puchelina88 skrev 2010-03-03 11:33:41 följande:
    hmm men vad tror du ska man våga beställa på nätet storlek L?? har din affär någon hemsida??
    BF 100817
  • den kära leken

Det är säkert bäbisen! Grattis =)

Angel20 skrev 2010-03-03 11:33:56 följande:
    tjenixen tjejer... jag måste fråga.. e d möjligt att känna puttar från lille bebis mitt fram på magen straxt över blygdbenet? jag har känt d en tre, fyra gånger nu och jag har svårt att tro att d e mina tarmar som ligger där, dom ligger la bakom?
    BF 100817
  • den kära leken

Pregga, andas och ta det lugnt. Det kommer gå bra!

Pregga skrev 2010-03-03 12:38:25 följande:
    Angel20 nej det hade jag inte.... den kära leken jag tror jag e på väg in i fas 3 nu....gråter helt hysteriskt...helsike.....hörs senare.... kram på er..
    BF 100817
  • den kära leken

Okej. Ja men vad bra då att det var som du trodde. Och att allt var bra =)

Lysmasken skrev 2010-03-03 12:31:45 följande:
    Nja, alltså min bm räknade min mens när vi var i karibien men om det skulle stämma med min ägglossning så hade vi inte ens oskyddat samlag då. Så jag har gått efter mina egna beräkningar eftersom jag vet när vi hade sex i novembermånad. Så enligt mina beräkningar så var det den 7 augusti så nu blev vi flyttade till den 9:e ist. Men annars var allt bra med den lilla.
    BF 100817
  • den kära leken

Så jobbigt med dessa tankar om att barnet ska vara dött. Men om du känner nåt hårt är det ju livmodern. Och det är inte konstigt att inte känna något ännu. Du kommer säkert känna om någon vecka eller två.

Det dumma dumma suget. Bort med det!

sofie och laura skrev 2010-03-03 14:54:00 följande:
    Hej tjejjer, förlåt om jag inte hört av mig men mest av min lathet? Min lathet skyller jag på men har BLIVIT så nojjig att mitt barn inte lever längre =( Har nojjat uppp mig totalt.. Tänker o tänker o tänker  Tänk om mitt barn dött! Försöker ligga på rygg som min söta Pregga REKOMENDERADE PUFFA LITE PÅ MAGEN MEN KÄNNER BARA NGT HÅRT INGA SPARKAR ELLER FLADDER IGÅR ELLER IDAG =( iNGET FLADDER.... Ska på öppna mottagningen imorgon! Försöker att känna efter men! Sen har suget efter idiotiska ciggaretter kommit tillbaka jag som mådde illa av dem är mer sugnare än VAD? Idiot och skit stöd tack min älsklingar
    BF 100817
  • den kära leken

Själv har man varit på jobbet i 40 minuter nu =)

Hoppas hoppas man slipper järntabbletterna. Äter så mycket spenat, blodpudding och nässelsoppa jag orkar för att slippa dem.

SweetLilly skrev 2010-03-04 07:26:54 följande:
    hehe ja jag gick upp jag med tidigt idag, är så jäklarns hungrig! Så det ska väl ätas lite och sen får jag nog lägga mig igen! Jag har ätit lite järntillskott, men jag är redan så trög i magen och bm sa att jag hade en bra pott av järn, så kommer troligen inte behöva dem så värst heller.
    BF 100817
  • den kära leken

Pregga: Vad underbart skönt att allt gick bra. Tusen grattis.

BF 100817
  • den kära leken

Varför är du hemma då?

SweetLilly skrev 2010-03-04 07:32:21 följande:
    Önskar jag kunde jobba också, är så less på att gå här hemma, har ju nada att göra... Bara se gamla repriser på tv och surfa på nätet..blä.
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10