• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Familjen MU: Herregud vilka BM på FL... hahahaha...

(¯`°?.¸ ღ♥Vår prinsessa väntas 100825♥ღ ¸.?°´¯)
  • carohl

Jag ska snart iväg och käka pizza! Hihi... jag är inte så mycket för köpt pizza men nu ska det bli gott... Hemmagjord pizza tycker jag däremot är fantastiskt! MUMS

• carohl

Alltså min sambo berätta nå hemskt nyss... tydligen har en 5åring i borås blivit våldtagen av en somalisk praktikant... stackars barn! FAN VAD FÖRBANNAD JAG BLIR!!!!

• carohl

Han läste det på flashback, där publicerar de bilder på människor, samt lämnar dom och uppgifter om gärningsmannen... Han var bara 16 år och eftersom att han inte var dömd sedan tidigare dömdes han endast till 30 timmar samhälltjänst. Vilket jävla system!!

• carohl
    Pregga skrev 2010-08-11 18:21:41 följande:
    Men va??? Fy va fruktansvärt.....aså jag blir rasande!!!! vet du det att enl statistik så står somalier högst på listan över våldtäkter. skottpengar på asen!!!!!!!!!
    Jo jag vet... suck...
  • carohl

Pregga: Jo jag vet att den sidan finns men tyvärr så kommer inte så många domar in som man skulle vilja se. Alltså jag vill inte ha med peddon eller våldtäcksmän men alla domar publiceras inte!
    Jag är inte heller rasse, haha jag är ju från Chile fast jag måste säga att Michelle kommer inte att få komma hem me nån somalier och där med basta!

Nu tjejer åker vi för att hämta våra pizzor.
    Loggar nog in senare för att se hur det går för elinnn och er andra men nu är elinn den som är mest spännande Flört
    Lycka till gumman om du ser det här!

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-11 20:51:02 följande:

åh fler bebisar kanske på gång?

jag har nyss sovit en timme ungefär, och maken har lagat middag *lyx* hihi

inga värkar på typ 2 timmar så jag tror det har avtagit,  lillan sparkar som en galning istället.

kanske kan vi fixa det med hjälp av hennes sparkar, kanske inte behövs några värkar här :P:P:P

Var tvungen att kika in en snabbis då jag blev nyfiken om du hade skrivit eller nå.
    Jag hoppas att det kommer igång nu gumman! Kanske att det sätter igång på riktigt inatt..
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-08-12 06:43:37 följande:
    godmorgon alla!!

här blev det minsann ingen bebis inatt ;)
    men det är okej för jag tror att det som skedde igår, med all molvärk och ett tiotals värkar hade sin effekt på livmoderhalsen om inget annat.

men nope lilla sessan vill helt enkelt inte ut ännu... fastän hon har försökt att sparka sig ut så är hon fortfarande kvar i tryggt förvar =)

jag sov som en prinsessa inatt, 3 timmar i taget och är så himlans trött, antagligen från gårdagen. så kanske men bara kanske är det tröttheten innan förlossningen? hoppas så =)

jaja, tids nog. BF+3 idag... *suck*
    Men ingen bebis? Rynkar på näsan Aja hon kommer ju att komma, ingen bebis har stannat hittills Flört Fast väntan kan vara oändlig.
    Här hemma kan jag säga att jag sover bra om nätterna även om det inte är många timmar. Jag och sambon låg och snackade till 2 åtminstone och 6.48 vaknade jag klarvaken! Suck... men men sån är jag och har alltid varit...
    Min stackars sambo är den som är stissig här, han som är så lugn annars. Han somnade inte förrän efter 4 igår natt och inatt sov han också efter mig. Han väntar på lillan nu, åh vad han längtar! Skrattande
    Jag väntar och längtar också men han är mycket mera otålig nu än alla andra...
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-12 07:21:15 följande:

Hej tjejer!

Börjar det hända något i denna tråden???

Jisses vad kul isåfall

Inatt har jag vaknat flera ggr pigg som satan fast jag vill sova så ploppar ögonlocken upp och bara vill se omkring

Sen har tösen varigt totalt sjövild inatt Men det är ju bara så underbart att känna.

Imorse vid första kissstunden så kom det smått ljusrosa på pappret också.

Ska snart dricka mitt Hallonbladste igen.

Ni övriga som kanske dricker det hur mycket drikcer ni av det?

Kram på er!

Ingen aning, jag dricker inte det. Men jag vet att med vanligt te så rekommenderar de inte att dricka för mycket. Max 3 koppar om dagen tror jag att det är... jag kan ha fel men jag tror att det är så.
    Jag dricker 1 kopp te om dagen och ibland (sällan) blir det 2 koppar...
  • carohl

Jag är så glad! Jag och Michelle har bäddat lillans säng så nu är hon mer än välkommen Hjärta Det blev såååå fint! Vad mysigt Hjärta

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10