Vi fortsätter, Bf aug 10
Får se vad det blir här... Jag ska diskutera med de lite här hemma 
Kramen då!
Får se vad det blir här... Jag ska diskutera med de lite här hemma 
Kramen då!
Catsa: Vilken sötnos!
God morgon tjejer!
Imorse vaknade jag kl 6 och försökte somna om men det gick inte... en halvtimme senare klev jag upp dödshungrig! Nu har jag fått i mig frukost och det var mumma! 
Mandy & Elinnnn: vad jag hoppas för er skull att ni ligger inne och pustar och stånkar och får ut era små mirakel 
Kändes imorse när jag bestämde mig för att stiga upp att det är nog nån som håller på föder men vettesjutton vem... hahaha jag hoppas att jag har rätt! Det är ju mer eller mindre dags för alla.
Brudar! Kolla in min fot är era svällda fötter så här? Att det liksom stannar när man tryckt in?
">
God morgon tjejer 
hoppas att de är bra med er och att det kanske är någon som det snart tar fart för...
Jag har inte alls lika stora förhoppningar för att det ska starta som jag hade igår kväll, men känner mej fortfarande skum i kroppen. Idag ska sambon ha match i säter så jag åker med han dit o lilleman får vara hos våran barnvakt, man vet ju aldrig 

Malinski: Jag vet som sagt de är stoooora!
PNC: De gör inte ont så det går bra men de är inte söta!
Pregga: hahaha vi säger så... söta visst.. hahaha...
Medusan: Jag har lågt blodtryck och urinet ser bra ut. Tack för omtanken men allt har sett bra ut hittills.
Nu ska jag logga ut tjejer! Men vi "ses" senare!
Kramen
Har lagt papper i trosorna som jag brukar göra, det är antingen vatten eller vattniga flytningar..är iallafall bara blött och kommer endast lite åt gången... har ingen färg alls och luktar inte urin.. det liknar inte flytningar alls men jag vet ju inte hur en vattnig flytning är..haha...
regnar som fan här nu..tv nätet gick ner också..