Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Gumman, jag har fortfarande lite ont i magen så jag ska lägga mig lite på soffan, men vi hörs imon :) natti natt...sov så gött..kram

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-09 10:15:41 följande:
    Pregga vad tråkigt med klockan. Men det är ingen fara för din bebis att du känner dig upprörd. Hoppas att det känns bättre idag! kraam
    Hey gumman :)

Tack så mkt för omtanken. det värmer att du tänkte på mig, känner mig bättre idag men e mkt trött.....han har dock gett sig tillkänna å det känns tryggt...

ANG bröstpump, så tycker jag det va en skitbra ide, Carohl inspirerar mig ju :)  då jag fick mjölkstockning sist, så ska jag med köpa en sprajlans ny :)
  • Bubbis10

Idag blir det så lite som möjligt att göra, ska bara ta det lungt. Det var inte klockan i sig som e den stora förlusten utan att ngn av mina vänner uppenbart stjäl ifrån mig.
    Grr å jag vet ju inte vem....

Men min son å hans välmående först, men såklart så blev jag upprörd igår å fick till min stora fasa ont i magen.....men jag hade gaser med senare på natten å det kan ju göra nog så ont. men jag har kännt min lille prins idag, det e som om han säjer-mamma jag mår bra :)

som jag längtar efter han nu...få se han, pussa på han å bara få hålla om...

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-09 11:36:45 följande:
    Ja alla gör som de vill och som sagt jag ville ha en ny och en alldeles egen som ingen haft före mig.Såg att ni har snackat dop tjejer. Jag hade inte tänkt att döpa mitt barn då jag inte är troende men jag är döpt katolik och varit i kyrkan mycket. Det var innan jag själv fick bestämma att jag inte ville gå mera, men visst jag betalar till de varje år. Hur som helst så har vi diskuterat jag och min sambo hur vi ska göra (han är också döpt katolik men ej troende) och kommit fram till att vi kanske ska döpa vårat barn ändå då det är ganska viktigt för många i våran släkt. I och med att vi inte själv har tagit någon skada av att vara döpta så kanske det fungerar.Jag ringde till prästen imorse iaf för att kolla hur han ställer sig till dop då vi inte är gifta och herregud vad han skällde på mig!! Han sa att han tänker inte straffa barnet för det föräldrarna har gjort (att ha sex innan giftemål). Hahaha sen sa han att vi måste komma ner till honom så ska han viga oss (så snarast som möjligt som det lät på honom). Aja sen sa han två ggr till att han kan inte straffa barnet för vad föräldrarna har gjort!Det ni! Hahahaha....
    åklart så gör man exakt som man vill, många väljer å köpa begagnade kläder, andra inte. Det gr man helt å hållet som man själv vill.
    haha ang dop, jag ska döpa min son. Pappan mitt x är med katolik, å jag e troende kristen. men han e ju inte troende så å tycker kyrkan e ett hyckleri som han inte vill veta av, men för mig så e det jätteviktigt så dop blir det i sept okt...:)
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-04-09 17:18:41 följande:
    Äntligen hemma från jobb! Weekend has come!! Sedan en vecka tillbaka får jag näsblod mest hela tidenvarje gång jag snyter mig..har aldrig haft näsblod i hela mitt liv innan...Har hört att det är vanligt eftersom man har mer blod i kroppen eller något när man är gravid..är det någon av er som har detta?Kram
    kan inget om det men jag har med haft näsblod sen jag blev gravid å i stort sett dagligen....

Idag har dagen bärjat med ett smärre helsike, med....tatatatataaaaaaa mitt störda x!
    Jag hade ju lite ont i magen igår som jag nämnde, å messade han att jag kanske skulle åka in då jag va rejält orolig. men jag hörde inte ett ljud...å pratade med läkare, å efter en stund på dass me gaser som kan göra nog så ont så släppte det mesta, så jag messade att det va bättre. han ringer upp idag å frågar helt irriterat, -Var är du??
    jag sa-jag e hemma å vilar. Han SKRIKER i luren, varför i helvete är du inte på sjukan för? du hade ju ont?? ska du inte ta hjälp innan du skiter ut en unge hemma??!! Va e du för morsa egenteligen??
    Först blev jag skitledsen, SEN RASANDE!! å jag vrålade tillbax att en enda gng till han kränker mig eller beter sig så ska jag polisanmäla han! NU RÄCKER DET! jag har verkeligen försökt. Jag skrek tillbax att han kunde dra åt helvete, å inte skulle störa mig mer å att han INTE var välkommen på förlossningen då han bara stressar mig, å kränker på hög nivå. kallar mig för idiot VARJE samtal vi har.

Sen ringde jag familjerätten å pratade med dom som står bakom mig till fullo å sa-han har inga rättigheter innan faderskapet e klart, å vi ÄNDRAR inte på att du ska ha ensam vårdnad om du inte vill det.
    Å faderskapet kan ta allt fr 1-2 månader. Å fram tills dess har han inget att säja till om. Dom sa även det att han kan stämma mig på gemensam vårdnad men att dom står bakom mig att det INTE ska bli så.
    jag har verkeligen försökt trots att han kränkt mig om å om igen, jag har bitit ihop in i det sista, men nu tog mitt tålamod slut å jag bytte mob nr!

Jag ska inte ha ngt mer med han att göra alls!!!
    Sen gick jag lillan å madde till glassbaren i det fina vädret å köpte kulglass å myste.
    Nu tvättas det lite å sen lite sen midda....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-09 20:34:27 följande:
    Trevligt  Fast det där med vikten på bebisen tror jag inte ett dugg på eftersom det står olika överallt och det är inte lite det skiljer mellan sidorna... tråkigt att de inte följer samma linje...
    mjo me hur mkt har du läst att den väger då?
  • Bubbis10

E det bara jag som får mig raseriutbrott ibland??
    när jag blev rasande idag så fick jag en sammandragning-NGN mer???

den släppte ju relativt fort...dock :)

• Bubbis10
    Belly skrev 2010-04-09 22:19:35 följande:
    Jag är lugn som en filbunke, så inget hjälpande svar härifrån..:)
    oj, hm...jag trodde kanske att hormonerna spelade in....blev totalt vanisnnig idag, å fick en sd....e det verkeligen bara jag??? skulle kännas lite konstigt om det va så...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10