Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-04-05 23:00:44 följande:
    jaha... själv struntade jag i amningskudde... Jag lever i förnekelse om att mina pattar kommer att hänga eller försvinna hahahahaha
    hahahahah jaa det får vi väl hoppas...jag förväntar mig 2 vändstekta ägg sen....hahahahaha men jag köpte amningskudde, samt gravidkudde.
    nu har jag en massa till liten med, som jag handlat....hahahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 23:11:56 följande:
    Jag väntar mig min kropp tillbaka;0) hahaha men sambon är realist å förväntar sig tennisbollar i fotbollstrumpor hahahehehenenenänänänän hmmmm
    hahahaha aa han e nog realist som sagt...sitter å tittar på min navel...å den ser fin ut, men det va ngt svart ludd i...jag bara euw....tills jag kom på att mina mammabyxor e ju svarta, å luddar lite :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 23:17:01 följande:
    jasså d var bara d... hade d gällt mig hade jag gissat på svart mögel...hahahaha (börjar bli trött)
    haha men fy...mja jag tog ju ena nageln å pillade lite..å dte va ludd...haha men sen kom jag på mig själv att inte peta i lilla naveln mer, kan ju bli irriterat.

asså vissa trådar får mig å bli FÖRBANNAD!!!!
    spiciellt när ngt e såå uppenbart!

www.familjeliv.se/Forum-9-197/m51787041.html
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 23:27:46 följande:
    Ska kolla...
    mm do it.....jäkla as asså....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 23:39:19 följande:
    öööööööhhhhhhhh Ja... D glömde jag att skriva till henne, men jag fick med lite annat Hoppas att hon inte tar d fel bara
    haha gillade ditt inlägg med taggtråd i pungen {#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10

hahahahahahahaha asså jag går in tll lillan, tittar in i hamsterburen å frågade-sover du ditt dumhuvve? å MIN dotter svarar nej jag sover inte.....hahahaahahahahahahahahahhaahah

hamstern e rabiat. när hon stoppar ner handen så rusar han fram å hugger, inte alltid men det händer..

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 23:58:25 följande:
    hahahaha... menade du henne eller hon bara svara? Usch vad e d för husdjur en rabiessmittad hamster å en bajsätande stampe.... hahahahaha
    hahaha jag kan inte vara tydlig nog med att jag ALDRIG säjer så till henne, hahhahaha jag menade såklart hamstern, men hon svarade....hahahahahha
    jaa hon älskar de små liven ändå..=)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-06 00:18:26 följande:
    Så som alla andra heterosexuella kvinnor är hon en djurvän. hahahahaha
    haha aa det e hon, gu som hon älskar sina djur :)

asså såg du det näst sista svaret i den andre tråden?? så smaklöst asså...blev lite ställd....
  • Bubbis10

Knyzzel....får känslan av att du somnat nu, hahahaha sov så gött, natti natt...
    kram

• Bubbis10

Hellu tjejer =)

Inatt har jag haft ont i örat, det bara pulserar så det blir läkaren kl 5 i ef, men INGA medeciner. å inatt kändes även mina ligament ordentligt, vilket på ett sätt va lite skönt, en bekräftelse även om det gjorde bra ont, å min lille prina har vart mkt aktiv nu på morrn =)

knyzzel skrev 2010-04-06 00:41:05 följande:
    Ja, nä... inte jag... sitter å äter leverpastejsmörgås med gurka å dricker coca-cola. men sov gott för all del gumman å hälsa så gott till sjuklingen om du pratar me henne.
    haha ok, mja en annan vaknade imorse av tel....e seg då jag sovit illa ett par dar pga örat, å vad det gäller sjuklingen så ska jag absolut hälsa sen när vi pratar. hon lär ju ringa när som =) bäst för henne, hahahaha
    hon skulle ju göra den där hemska undersökningen idag med kameran ner i halsen...hon var lite orolig för det..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10