Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej tjejer
    i dag ska vi hem till sambons brors son som fyller år där blir de smörgåstårta mumma;)
    ikväll blir de tacos och melodifestivalen och massa mys ha en trevligt helg ;)

• puchelina88

Gos Morgon på er tjejer!
    Ny vecka och i dag går jag och några till in i vecka 19 jippi;)
    hehe bara 8 dagar kvar till man får se Mini igen!!!skönt att tiden går!!
    hoppas ni har haft en bra helg??
    ne nu ska ja käka rostat men ja kommer att sitta här ett tag i dag;)

• puchelina88

Hmm är det någon som är öm där nere på skelettet innan musen??
    någon som förstår vad jag menar;)

• puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-15 10:39:33 följande:
    Såå e man tillbax efter att ha vart bannad sen i tors! Å nej jag blev inte det pga jag vart onödigt otrevlig, hahaasså en brud skrev en tråd om att hon hade gjort 7 aborter å skulle göra fler om det krävdes för det var bara en oönskad slemklump ändå.å ja jag blev lite smått irriterad!men men nu e jag inne, å går idag in i V 19 :)wiiiiKöpte barnvagn igår, ett riktigt fynd. En Emmaljunga med alla tillbehör, en snygg skötväska fr baby proffsen, allt för 600 kr å i nyskick.haha hon hade dåligt med pengar..Japp jag e supernöjd :)Nu ska jag rusa iväg, å göra ärenden....kram på er....
    oj oj de va billigt;)
    vi ska köpa en vagn då vi får med bilbarnstol ska åka kolla på de efter rulet den 23;)
  • puchelina88

God Morgon tjejer!!
    Har käkat 2 rostade nyss de va gott;)
    Solen är uppe här så skönt;)
    i vecka kvar till Ultraljud längtar;)

• puchelina88

tjena tjejer
    nu har ja gått hem till min mamma va sklönt att komma ut lite;)
    hoppas ni mår bra!!

• puchelina88

hehe jo ja har oxå en rand på magen den går till naveln lite under;)
    hmm har haft lite små ont lr tränsingsvärk på högersidan men min moderkaka är ju där så kanske är den??någon mera så får ont när ni typ reser er i från soffan lr sängen?

• puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-03-16 14:21:16 följande:
    Kanske växtvärk från livmodern, kanske bebis som sparkar just på det stället?Jag har inte fått ont på länge nu när jag reser mig... Jag fick dock det rättså ofta för 2 månader sen ungefär.
    okej ja jag har ju inte jätte ont!!
    har inte kännt mini en men min moderkaka ligger ju i framvägg så de kan ju ta ett tag!!
    grattis till vecka 20;)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10