Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

God Morgon tjejer!!
    Jag kan inte sova vakna med lite ont i halsen så sitter och dricker te!
    Sambon har åkt till jobbet men han kommer ju hem senare sen för i dag är dagen här och vi ska få se vårat mirakell;)

• puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-23 07:28:08 följande:
    pågatös, hahaha jaa du jag gillar dig knyzzel :) Godmorgon tjejen =)Kom å tänka på dig när jag loggade på å vill önska dig lycka till =)
    Tack så mycket;)
    jag hör av mig här sen;)
    nu ska ja käka frukost:)
  • puchelina88
    carohl skrev 2010-03-23 08:19:00 följande:
    Lycka till puchelina! Och god morgon till alla! Jag är på väg till jobbet nu... Suck!
    tack tack;)
    snart bara 1 timme kvar tills man ligger där;)
  • puchelina88

Hejsan nu är ja hemma;)
    Åååå allt såg jätte bra ut;)
    fick filma lite så nu har vi film på mini;)
    Ååå va glad jag är!!!

• puchelina88

Hej tjejer!
    hoppas att ni har en skön kväll!
    sj så ska ja mysa med sambon snart i soffan ska titta på Mini;)
    ha en bra kväll så hörs vi i morrn!!

• puchelina88

God morgon tjejer!!
    faan ja vaknar vid 6 tiden och kan inte somna om;/
    Kände mini i går;)
    Hmm på fredag ska jag till tandläkarn hatar att gå till dom;(
    Hmm nehe nu ska ja käka lite är hungrig!

• puchelina88
    Lysmasken skrev 2010-03-24 08:06:04 följande:
    Morrn.Nu om en liten stund ska jag ringa till ett ställe som heter folkuniversitet här i halmstad å säga att jag vabbar idag med. Varit mkt vabbande men har man 2 töser å dom lyckas åka på det mesta. Fast jag är glad att jag inte åker dit. Dom ska choacha en till jobb, har gått där sen i okt-09 å och ska vara där till slutet av april sen är det slut. Sen är det väl fk & ams som som står för utbetalningarna.Vill ju gärna hitta ett jobb, trodde att jag höll på få ett men det sket sig =(Å nu är det ju säkert så att ingen vill anställa en pga att man är gravid.Ja ang skatten, om jag kollade på skatteverkets hemsida så skulle jag få tillbaka runt 8000:- så jag hoppas att det stämmer.
    kan man kolla på skatteverketshemsida?
    hur gör man då?
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-24 08:38:42 följande:
    såå har man ätit....å känner hur sängen plötsligt lockar igen, haha att vara uppe 4-5 gng inatt tog ut sin rätt....e helt slut...å jag lär inte kunna sova inatt, kommer ligga på helspänn så jag inte missar klockan...vilket jag aldrig gör men ändå..
    haha jo sängen ser väldigt skön ut;)
    får blir den sen när ja har städat!!
    om ja nu orkar de;)
    men måste ju;)
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-24 08:47:38 följande:
    hahah godmorgon gumman :) haha jaa jag önskar att det va tors...asså jag ser så fram emot imon, men samtidigt så e jag rädd...trots att jag varit å kikat på liten flera gng...innan. kan ju vara att mitt x ska visst vara med å ja.....sist vi var ihop så var det för att få höra att våran liten var borta...så jag tror att det kan vara det som spökar nu med...... haha hm...ja jag brukar med städa innan jag gör ngt annat, men nu e det fint här hemma :) å sängen tycka nästan ropa på mig...hahahaha
    hehe;)
    jo tror den ropar på mig oxå;)
    men måste städa lite först!!
    sen får de bli att vila en stund!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10