Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-29 18:57:22 följande:
    hey babe =)det kommer gå jättebra ska du se, det är en blandning mellan skräck å förtjusning....hihiå ngt helt underbart vackert :)
    hej snögging :)
    Med sonen var jag inte alls nervös men nu :/ hjahah kan inte tänka på något annat :/
    Lever vet jag att den gör men bara de inte ska vara nå galet :(
  • lillabambi
    puchelina88 skrev 2010-03-29 19:03:05 följande:
    nehe nu blir det en dusch och sen mys i soffan med sambon och mini  i magen är lite trött i dag;/hmm sen i kväll ska vi någ äta våfflor me grädde och sylt;)ska bli mumma!!ha en skön kväll!!
    Mummsa lite våfflor för mej med :)
    Hoppas på en bra myskväll :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 19:08:39 följande:
    Tjo ma sista in a pregnant time, hahahaha men gumman det e inget fel på ditt mirakel =) det kommer gå jättebra Ok, ja jag tänkte ta till middan ihop med maten, kanske lite snällare för magen tänkte jag...å jag som redan e stenhård å har en hemorojd som inte e välkommen, sitter å flinarr elakt gör den med...hua.....hahahahaha åå mums, ja sj e man så ap trött så det blir potatis å fiskbullar, får laga ngt mer avancerat imon, funderar på om det kan vara så som Carohl sa, att jag e så trött pga just järnbristen....
    hehe nej hoppas jag inte... Va tusan skulle jag göra utan dej? Ingen dans på rosor att ha massa gravidhormoner i kroppen :D
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 19:17:35 följande:
    haha d-samma gumman, e såå glad över dig ska du veta.....du har gett mig många skratt =) jo du, hormonerna flödar...fick ett så gulligt sms fr Carohl innan så jag va tvungen att svälja ett par gng....hahahahah
    Haha du är för go :)
    vad gulligt :)
    har du tänkt ut nå namn till lilleman?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 19:29:31 följande:
    haha well thanx =) japp han ska heta Domenique min lille prins, å pappans namn i mellan namn.ett cubanskt mkt vackert namn som jag älskar.
    åhh vad fint/gulligt :) kommer bli super det där :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 19:39:36 följande:
    å så börjar muffen värka...men men jag klagar INTE! hahaha
    hahaha galning :P

Pregga skrev 2010-03-29 19:38:34 följande:
    hehe tack så mkt :) ja jag e mkt nöjd med det :) vad ska du ha för namn? för det va la knyzzel som skulleha silas...ja just det...vad ha ni för namn ?
    Vi ska ha Milton om de blir kille och tjej har vi inte bestämt 'nnu men jemina kan de bli :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 19:51:26 följande:
    asså seriöst, det va fint asså. jag gillar det mja vad det gäller mitt x, så e det lite blandade känslor....men han håller ju sig borta, vilket kanske e lika bra....
    Tack:)
    Ja vi gillar det jätte mycket :)

Pregga skrev 2010-03-29 19:53:41 följande:
    jag käkade fiskbullar för 4-5 dagar sen, kan man äta det ida igen ?
    Jag hade nog inte gjort de
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 19:58:06 följande:
    men det står ju att man ska äta fisk 3 gng i veckan helst, men helt varierad fisk...men jag ser inte hyúr der skulle skada?
    haha klart du ska äta de... Trodde du menade från samma burk att de var därför du undrade sorry :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 20:09:24 följande:
    hahahahah du e ju den som e GALEN här, *asg*Du jag e inte ngn snuskovitch :) jisses, såå noga som jag e med mat å datum mm....hahahhahaha shit va tropr du om mig...*skrattar* hoppas vi hörs sen ...haha söt nöt!
    Haha man vet ju aldrig vad du är för äcklos :D hahahaha :D
    Skämt o sido så ska man ju äta mycket fisk :)
    Vi hörs sen sötis :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10