Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-02 16:34:25 följande:
    haha ok, jag har skurat badrummet å rensat avloppet under, att jag inte kräktes...urk....å nu ska det tvättas.....men vi hade inte såå mkt så det e la ok även om jag inte var på det humöret idag...
    får alltid för mej att jag ska städa på kvällarna fattar inte varför... nu är de storstädning i full gång här från golv till tak:P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-02 21:21:53 följande:
    näe nu fick jag pratat med en sköterska som sa-ÅK UPP DIRKET! ngt stressande, så jag har fixat skjuts upp nu för att kolla om det är uvi. lika bra å få det gjort, fick lite ont i ena sidan när jag kissade samt attd et luktar wierd, kan ju vero på ngt jag ätit med....nu e min (adoptivpappa) i vuxna år på väg att hämta upp mig så får vi se vad dom säjer.....suck...
    hoppas de går bra för dej gumman *kramar om*{#lang_emotions_heart}
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-02 23:33:38 följande:
    hey gumman, nu kom jag hem ,skittrött...å jo jag hade uvi å fick 2 tabl redan ikv, en för kvällen å en för imon bitti tills det e borta så 1 v typ.... Tack så mkt för omtanken gumman, jag hade uvi-å INGA symtom mer än att det luktade lite wierd när jag kissade....TUR att jag lyssnade på min instinkt.fick tabletter.T-Furadantin*kram* å tack för omtanken.....
    okej vad bra att du fick medicin och att du upptäckte de så snabbt :)
    Nattinatt :) KRam!"
  • lillabambi

Hej brudar :)
    har haft en ganska lugn påsk då sambon åkte till skåne på träningsläger och en sjuk son. Men var och åt hos svärföräldrarna på påskaftonen och på kvällen kom min älskade sambo hem vi käkade gott  och firade förlovningen sambon gick till o med ner på knä det hade jag inte riktigt räknat med men nu sitter ringarna på fingrarna :) lycka kan jag lova

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-05 15:32:16 följande:
    Tjejer vi HÖJER VÅRA GLAS Å SLÅR EN STOR SKÅL FÖR LILLABAMBI Å HENNES FÄSTMAN SKÅÅÅÅÅÅLLL Å GRATTIS =)  HAHA
    Fasen va du är söt :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-05 15:30:51 följande:
    ååhh så romatntiskt, hihi blir så glad för din skull Tycker en skååål ta mig F** e på plats, hahaGrattis till er förlovning gumman
    elinnnnn skrev 2010-04-05 14:23:35 följande:
    grattis igen. vad roligt, sicken helg du haft :D hoppas sonen mår bättre
    SweetLilly skrev 2010-04-05 16:10:25 följande:
    Hej igen!Grattis till lillabambi!Nu är vi hemma igen efter att ha varit hos min mamma i påsk! Varit en lugn helg, förutom att jag vurpat(igen) och slagit upp mina knän blodiga också..*suck*Har fått presenter av min mor, ett par bodys och en söt overall Hoppas att jag inte missat nåt stort här i tråden under helgen isf får ni uppdatera mig
    knyzzel skrev 2010-04-05 15:38:27 följande:
    GRATTIS GUMMAN
    Tack tjejer ni är för söta :)
  • lillabambi

hej vänner :)
    Nu är jag på bättringsvägen efter ca 24 timmar med magsksjuka tror jag aldrig varit så sjuk innan uscha :(
    Men nu är jag på topp igen men håller mej inne tills i morgon så jag inte smittar någon...
    Hur är de med er tjejer?

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-11 19:55:24 följande:
    Tjo babe :)haha jotack jag e på strålande humör, å inatt var jag ingen slampa! hahahadrömde att jag va på en stor båt, typ kryssning-MEN alla hade sex med alla , typ åker du med så va beredd på hur mkt sex som helst, å med vem som helst. nåja jag var med på denna båt med 2 väninnor, å dom kom å sa, jaa nu har jag avverkat 4 st redan....å jag utbrister, vilka slampor ni e asså....hahahahaå sen kommer en kille å tittar på mig när jag duchar å säjer-jaa jag ska bara hämta min polare så sätter vi igång, å jag bara-ÖH nej tack skulle inte tro det :)Blev lite stolt över mig sj....*asg* då jag i mina tidigare drömmar vart hora å gu vet vad....hahahahah
    hahah inte dfåligt att stå emot de hahaha vem skulle inte de liksom :P
    ja ibland kan man drömma bra konstigt....
    Har du fått någon nojja än? jag kan inte klara mej utan typ djungelvrål måste till o med ha me mej dom på jobbet eller om jag ska någonstans helt galet :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-11 20:24:24 följande:
    hahaha jaa hur kunde jag stå emot, *fniss*mja jag äter ju åxå mkt djungelvrål.MEN risken finns ju att man samlar på sig vätska å svullnar av lakrits.sen i början så hade jag ju pippi på saltgurka...Men djungelvrål e sjukt gott nu ;) ok, jo men jag förstår att det va en lättnad ändå...ok, har jag aldrig hört om innan..hm.. åå vilken god midda, hihi jag som redan ätit gott blev genast lite hungrig igen, har ju haft 2 dagar nu som aptiten vart låg..men nu verkar det vända igen. Bra att du ringde å hann å hejda dig själv ;)
    Jo jag läste om det för en stund sen jag hoppas inte jag gör det....

På tal om nå helt annat hur mycket har ni brudar gått upp i vikt o i vilken vecka är ni i?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10