Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Belly skrev 2010-04-13 23:09:26 följande:
    Du ska icke va orolig.. Det är måååånga gravida som dricker massor med kaffe eller coca-cola...  Det är jag själv så är så nojjig hela tiden.. Läste nån rekommendation...troooor de va max 3 dl per dag..
    mja jag tror det e större fara för ens egna tänder än det e för lillen...
  • Bubbis10

man kan dricka 2 koppar kaffe om dan å då snackar vi koffein, utan att det ska vara ngn fara. Å jag drack säkert 10 koppar om dan med lillan för jag hade inte en aning, å det va ingen fara med henne. Sen skulle man INTE äta ngn fisk, idag så ska man det ,ingen sa ngt om listeria å rökt mat....så vissa saker ska man nog ta med lite ro...

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:12:38 följande:
    hej tjejor :)frågade i morse om facebook och så glömde jag helt av mej men ni som har facebook kan väl adda...madde sandström o finns bara en :)hur mår ni idag?
    tjo broch, hahaha
    jag har stängt ner min fb....tur att du finna här med :)
    jag mår toppen, lite seg bara....å undrar just nu om jag förgiftade mig sj å lillen, blåste in i fläkten på datan därbak å råkade dra in varmluften åxå som kom ut....urk..
    har jag andats in ngt giftigt nu? sicka nojjor man får asså...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-13 23:16:54 följande:
    Hej gumman!Jag såg och jag har också köpt mig en nu! Hihi är sååå glad... Jag beställde en så jag har den inte riktigt hemma än men den kommer Jag köpte mig denna:halens.se/Product/044438?sortBy=Default&sortD...
    hey gumman, så du e vaken?! hihi
    asså du, jag undrar om jag förgiftat mig sj genom att ha andats in ngt giftigt när jag skulle blåsa i ventilen på datan, skulle ju dra in luft för att kunna blåsa in...å fick in varm luft i mig hua...å URK, men det e la inget giftigt? tänker på strålning osv??
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:13:54 följande:
    Har redan get bort sista colan till gubben, som blev ännu lykligare över min graviditet. han vet bara inte att han ska få betala igen..... (ett elakt skratt) Har lagt in en ny mapp i galleriet med bilder på vad som ska handlas. TITTA Gungorna e jätte finna å super bra! Hade en till dottern å jag hade inte klarat mig utan den. Jag har dessutom på känn att denna lille fina killen blir ett kolikbarn å då kan en gunga vara bra att ha... för oss lata föräldrar hahahahaha
    hahahhahahah men gumman, så illa e det INTE! drick du ett glas cola om du e sugen på det. har aldig i mitt liv hört att ngn har fått Mf pga det. ok, ska kolla dina bilder :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:20:59 följande:
    Jo, d e lugnt. Mycket foglossningar, många toabesök å lite sömn.... men d e ju d som är lite charmen med att vara gravid.. att man får gnälla  lite å tycka synd om sig själv. Har varit med maken å dotten på Skånes Djurpark idag... Vi hade 18c varmt å strålande sol. Jätte mysigt!
    ååh gungan va jättefin:)
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:21:43 följande:
    haha vilken galning du är... du har säkert blivit smittad av dammråttorna :P haha asg
    hahahaah *skratt* mja jag tänkte mer på ngn strålning typ....hahahah
  • Bubbis10

du milde tid vilken SD jag fick nu...OJ

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:29:01 följande:
    hahaha ja men du kommer nog säkerligen få all strålning man kan tänka sej det är därför du är så knas :P asg
    haha mja det kan nog ligga ngt i det e jag rädd för.....hahahahaha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-13 23:33:22 följande:
    Pregga: Jag tror INTE att det är någon fara!! Du kan nog vara lugn Det tror jag med! Tänkte att det kanske inte är så bra att värma i micron så det här blir super!Fin gunga du har hittat! Vi har också en gunga till våran sessa som väntas.Vi har denna som min syster hade till sin lilla underbara dotter och hon rekommenderade den:www.alltforforaldrar.se/classifieds/showprodu...# Jag hittade ingen bättre bild och jag orkar inte gå upp och knäppa kort på den...
    haha tack gumman :)

Tjejer jag hade gärna suttit lääänge till med er så mina absoluta favoriter e inne just nu,å förvånansvärt samtidigt med, haha
    men jag får lite mkt Sd här så jag ska lägga mig lite på soffan å se om det ger med sig...

kraam på er...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:36:47 följande:
    Nä, strålningen behöver du inte oroa dej för... Snarare att du har ätit en medlem ur dammråttsfamiljen. Du kan var helt lugn. Kanske inte direkt någon näringsrik kost, men inte giftig så till vida. LUGN nu! Tack. Jag tycker själv att den var lite lagaom. Nä, inte jätte dyrt, men jag ska se om jag hittar en beg. på nätet till ÄNNU bättre pris
    haha ok, ja jag kanske slukade pappa dammråtta då...haha fy asså.....den va jättefin,verkeligen :)
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:38:01 följande:
    shit har du börjat känna av sammandragningar?inte haft en enda jag :P
    asså jag har ju haft små sd innan ngn gng....men nu reste sig magen å blev stenhård, men nu känner jag lilleman åxå....ngn har visst vaknat. men det kommer ju komma mer å mer sd nu framöver, kroppens sätt å förbereda sig på, å jag kan få det som nu när lilleman rör på sig...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:42:20 följande:
    Gör du så! Ska in i morron med vid 21:00-00:00 i alla fall om jag nu tillhör dina favoriter (Klart att jag gör! Vem kan motstå mig... hahahaha) ha d gött så läng gumman.
    hahaha klart du gör, see you tomorrw darling :)

innan jag loggar ut, det e la fler som får Sd nu?? vi e ju ganska så långt gågna...
    carohl skrev 2010-04-13 23:43:40 följande:
    Tack! Nu är det gjort! Hihi... Haha det är väl inte löjligt! Man ska ta det man vill ha Nu så tjejer min karl raggar med mig till sängen och kär som jag är följer jag självklart med hehe...Kram och god natt!
    kram å godnatt gumman :)
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:44:41 följande:
    Skönt att han spratlar lite i alla fall... Ligg nu ner å mys med magen lite å prata med din prins så ska du se att d släpper snart.
    jo det e skönt å känna han..underbart..hihi
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:44:54 följande:
    okej fränt....med min son hade jag inge sd försen de var dax inge som kändes allafall :)
    oj, det hade jag med lillan ofta..haha så olika det kan vara asså..min Bm sa att det e livmoderns om tränar inför en förlossning :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10