Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-04-14 11:52:26 följande:
    Ingen orsak, jag tycker annars att din lista var skitbra! Visst är det mycket grejer man ska ha? Jag tror att jag är ganska klar med allt det där men jag tror garanterat att det kommer att komma fler grejer som man ska ha. Eller jag har lite grejer till sängen som är kvar att köpa som madrass och lite annat. Men det är inte klokt vad grejer det ska skaffas
    jaa det e så sjukt mkt som man glömt av som behövs å man kommer på nytt hela tiden...haha
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 11:57:22 följande:
    nu var den ju inte hel komplett menkanske var den till nån hjälp! och JA det är ju massor av grejer..nu behöver man ju inte ha ALLT men jag hatar som sagt att springa i affärer och tycker det är skönt om allt finns hemma..
    haha jag kan bli din personliga Shopper?! hahaha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 11:59:52 följande:
    Mä jag skrev ett inlägg som försvann eller ser ni byråerna?
    haha du skulle köpa en byrå till lillan stod det ju?
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 11:57:22 följande:
    nu var den ju inte hel komplett menkanske var den till nån hjälp! och JA det är ju massor av grejer..nu behöver man ju inte ha ALLT men jag hatar som sagt att springa i affärer och tycker det är skönt om allt finns hemma..
    Du har gjort en jättebra lista å fått med i stort sett allt. Mkt bra gjort då detta e första gng för dig {#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-14 12:02:05 följande:
    Pregga:An navlen så rekommenderar dom ljummet vattenÖrontermometer ger inte tillförlitliga resultat på bebisar
    Du är mkt saklig i dina svar måste jag säja, å som jag skrev, det kanske e annorlunda nu....det lär jag ju få höra isåfall...japp, örontemp är INTE tillförlitlig.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 12:02:25 följande:
    hehe ja då kanske jag får experthjälp då
    haha lätt gumman, bara å säja till, jag hjälper dig gärna å shoppa loss :) hahaha

åå så mys, min lille prins har vaknat nu..hihi
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 12:03:47 följande:
    Aja jag ska visa er. Jag älskar hemnes som jag skrev i det försvunna inlägget men jag ska köpa byrån som är på första bilden. Skillnaden mellan de är otroligt liten men priset skiljer en tusenlapp och det är ju bra pris på den första då tycker jag www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40159837www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20067829
    Oj, så lika men olika pris?! jättefin ....:)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 12:04:38 följande:
    jo det är ju det och man är ju lite novis och känner sig dum som ska handla så mycket..men samtidigt så vet jag ju att jag dels har svårt att ta mig iväg hur som helst och inte heller gillar att åka runt och leta grejer så jag vill ha allt  hemma.
    men jag tycker du har vart jätteduktig med din lista, å visst e det mkt MEN du kommer få användning för det. Sen med tanke på att du e sjuk å har dina dagar då man kanske har mer ont å har svårare å ta sig ut mm, ja men då e det ju toppen å ha fixat det innan :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 12:07:07 följande:
    Jag  fick en spark till i natt när jag hade gått upp och kissat. kanske tyckte Pyret att jag störde nattsömnen haha
    hahaha aa typ, vad gör du?? e du uppe å väcker mig mitt i natten?? hahahaha
    ja min lille protesterar kraftigt när jag vill somna om på morrn å lillan gått till skolan, asså jag vaknar av såå hårda knuffar, men jag kan inte hålla mig för skratt...det e ju trots allt underbart å ngt vi alla väntat så på :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 12:07:44 följande:
    Ja jag vet verkligen skillnad i åris och sist då jag var på ikea såg jag den och den är så fin som den ser ut på bilden! Knepigt... Men aja den ska jag/vi iaf köpa
    Den va jättefin :)
    Lysmasken skrev 2010-04-14 12:08:50 följande:
    Nu hajjar jag inte vad du menar... El är det jag som börja bli för trött
    haha jag menade inget illa men du e mkt saklig i dina svar, lite korta svar å korrekta....du berättar inte så mkt om din grav å så....vilket du givetvis inte behöver men det hade ju vart lite kul å höra hur du känner å upplever saker som inte handlar om barnvagnar å garanti...typ..hihihi
    carohl skrev 2010-04-14 12:09:27 följande:
    Nu ska jag berätta nå för er tjejer! Vet ni att jag slipper fortfarande att gå upp och kissa och öndå går jag in i v 22 imorgon. Haha jag anser det vara lyx... Men hon har börjat sparkats extremt mycket mot pinkblåsan så jag går tusen ggr om dan istället...
    haha min buse har verkeligen upptäckt mammas urinblåsa å den e nog rätt så kul å peta på för ibland så trycker han till där å jag får rusa å det fort....
    SweetLilly skrev 2010-04-14 12:11:11 följande:
    jo det är ju så.. sen vet jag ju inte hur jag kommer må framöver, jag är  ju sämre nu pga graviditeten, så det är lite svårt att tänka sig hur kroppen vill sen..Just nu är jag bara SÅ LESS på FK som ännu inte beslutat om min sjukskrivning som började i NOVEMBER. Så jag har inte fått nån inkomst sen dess. Jävla idioter.
    Jo men jag förstår dig där fullt ut, klart att din kropp måste vara trött..stackare...men jisses, vad dom bråkar med dig, varför det?? asså dom e ju inte kloka!!! Grr
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10