Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-27 22:29:26 följande:
    hahaha ja asså på bilderna med lillan så är jag kritvit i ansiktet, med röda ringar runt ögonen, hahaha är nog utmattningen som syns, haha
    ok, men då kan jag känna mig lugn. ja jag ber gärna inte om hjälp heller, kommer du ihåg att jag skulle få hjälp å storhandla häromdan...jag hoppade över dom jag frågade av olika anl, MEN min dotter å hennes kompis hjälpte mig å tjänade en slant på det :)

det ang knyzzel...den tanken slog mig åxå men vågade inte säja det högt...hoppas verkeligen att allt e bra med henne å bebis....man blir ju orolig nu asså....
    Ja, jag hoppas innerligt att hon "bara inte hunnit" med oss!!!!!!!

Det va ju ett smart drag av dig, då blev väl tjejerna glada när de tjänade en liten slant oxå det va gulligt!!! Jag kör ju alltid bi till affären men de jäkla kassarna ska ju ändå ur korgen och in i bilen oxå Men brukar försöka köpa nån extra kasse för att fördela vikten lite bara
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    PNC skrev 2010-07-27 22:33:14 följande:
    Ah, blir som mellan mina då! Min tjej blir 3 27:e augusti, och nya bebben är beräknad till 15:e. Vet ni alla om det är en flicka eller pojke därinne?
    Jag väntar en tjej {#emotions_dlg.flower}
  • Malinski79
    PNC skrev 2010-07-27 22:54:24 följande:
    Jag vet inte heller vilket det är därinne, känns som om de flesta tar reda på det. Mascara-problemet har jag tänkt lösa med att göra en fransförlängning. Är det någon av er som provat?
    Jag tog reda på det för det praktiska..eftersom jag har en tjej sen innan så OM det skulle va en pojke så hade jag velat sälja alla tjejkläder innan bebisen kom..För att inte behöva tänka på sånt då..Så jag va mest "bekväm" i beslutet

PNC: När har du BF och varo bor du då?? Eller har jag bara missat det??
  • Malinski79
    PNC skrev 2010-07-27 23:04:37 följande:
    Malinsky79: Jag missade nog att berätta det. Jag bor i Kungälv, 2 mil norr om Göteborg sedan 1 år tillbaka. Bebben är beräknad komma 15/8.
    Glad Som sagt...Välkommen till oss!
  • Malinski79

På tal om någon helt annan så såg jag på SweetLilly´s blogg att hon bev snittad idag Så hon gosar oxå med bebis nu

• Malinski79

Nej ni tjejer...Nu säger tack TACK å go natt för idag.... Vet ju att dottern inte sover lika länge som jag skule önska imorrn

See you tomorrow!!! {#emotions_dlg.flower}

• Malinski79

God mooooorgon!!!!

Sitter och tittar på Sjukhuset (på TV8) nu och det är ju inspelat på Akademiska i Uppsala (där jag ska föda)...Det va precis en förlossning där och det är ju med skräckblandad förtjusning man tittar Även om jag varit där innan så blev det hela ännu mer verkligt nu, att om några veckor så ska jag själv dit igen....Behöver jag ens nämna att tårarna rann nerför kinderna när jag såg förlossningen?!?!

Haha..Min sambo har vansinnigt roligt åt mig och mina tårar..Jag är en person som nästan alltid gråter när det är några större idrottsevenemang (när det går bra för Sverige dvs) men i söndags satt jag här och grät när Richard S Johnson vann Scandinavian Masters i golf Skäms Haha, då tyckte t. o m han jag va "knäpp"

Hoppas alla mår bra och att alla får ha en bra dag...Idag har jag gått 35+0 Det närmar sig med stormsteg!!!

• Malinski79
    carohl skrev 2010-07-28 10:22:59 följande:
    Hej på er brudar!

Vilken härlig dag det är idag! Jag ska till stadsparken med en kompis och min flicka och hennes bästis så jag kommer in bara snabbast för att säga hej! Skrattande
    Hoppas ni mår bra idag och att ni har fått sovit gott. Ser att vissa av era bebisar har busat och bökat men det är ju så mysigt, hihi...

Malinski: Ska du föda i Uppsala? Vart bor du? Jag trodde alla bodde långt ifrån mig...
    Grattis till ny vecka förresten!
    Jepp jag ska föda i Uppsala...Jag bor i enköping

Pregga: Jag känner aldrig min prinsessa på nätterna men däremot på kvällarna innan jag lägger mig och på morgonen..Imorse bökade hon t o m så att det gorde ont, och det hör inte till vanligheterna Då antar jag att du kommer få en prins som kommer ha discodans på nätterna alltså?!? De sägs ju att de håller samma dygnsrytm utanför magen som i magen

Så jag får väl va tacksam för att jag får sova på nätterna nu HOPPAS såååå att det håller i sig!

Jag ska till BM imorrn, första gången jag ska få träffa en annan än "min"..Sen har jag nästa besök den 12/8 å sen hoppas jag nästan inte jag ska behöva gå dit någe mer
  • Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-28 10:56:55 följande:
    Ny vecka för mig idag (V 35), men det är ju "bara" i v 35 (41 dagar kvar till BF) och jag känne rmig så jäkla stor,klumpig,äcklig och otroligt ledsen.

Tiden går så sakta fram fast folk säjer att "vips så står du där med bebben i famnen" men tiden går inte aölls fort utan super sakta fast jag försöker göra så dagarna går

Får sån jäkla panikångest av detta.

Grattis till er som bytt/byter vecka snart och verkligen är i mål på allvar.
    Jag kan ju inget annat att säja att jag är mycket avis på er.

Ha en skön bra dag med er. Ska själv ut och snickra här!
    Men vilket datum har du BF?? Jag trodde jag va ensm i denna tråd att bli bakflyttad till september på UL...Hade BF 25/8 enligt sm men fick ju 1/9 enligt UL..Men hade exakt lika med dottern och hon kom ändå ut BF-10 (enligt UL) så lever på det HOPPET denna gången oxå!! Bara för det så går jag väl över,men vill INTE de..Då halva min släkt (jag, dottern m.fl) + massa vänner fyller år i september...Så nu VILL jag ha ett augustibarn
  • Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-28 11:46:27 följande:
    Ja det sjuka är ju att jag har BF enl efter jag had emin senaste mens och efter man går då jag plussade i aug men BM flyttade bak mig 3 jävla veckor till 7:e september vilket inte överstämmer alls då jag enligt dom skulle ha blivit gravid EFTERÅT jag redan hade plussat på mina gravtest.

Jag VILL också ha Augusti barn för detta tär verkligen på mig.
    Krafterna är ju inte de samma som de var förr och som sagt va så går ju tiden så äckligt långsamt

Och min BM är ju inte ett dugg rolig när hon sitter och flinar och säjer "Eftersom du gått över i tiden med de bägge andra två barnen så kan du med all säkerhet räkna med att du kommer göra det nu med".

Hur kul är det att höra det?
    Man får ju verkligen tejpa igen truten för att inte säja nått till henne och hålla bak armarna för att inte känna att man vill svinga till henne. Grrrr...

Ska till BM (En vikarie då min e på semester) nu på Tisdag igen.
    Hmm,ja det verkar ju helt galet att du skulle bli gravid efter + Men det positiva är ju att om du är inställd på den 7/9 och hon tror att du ska gå över (vilket hon iofs inte har en aning om)  så kan det ju va så att du går "över" DITT bf (enligt sm) men kanske inte över bf enligt UL

Så tänker jag,nu är jag ju ändå inställd på den 1/9 så bara positivt om det blir tidigare än det
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10