Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-04 21:09:33 följande:
    tjejer

en tanke som slog mig, vi alla går nu å bara väntar på att det ska dra igång, men asså tänk när den lille kommit..då är även denna tid av graviditet över, å den kommer inte tillbax å bebis stannar ju, så jag har bestämt mig för att släppa den biten om det e på G eller inte, han kommer när han e redo å jag ska njuta av att vara gravid för den sista gng i mitt liv :)
    Jag tänker likadant...Detta är TROLIGTVIS min sista graviditet och jag ÄLSKAR verkligen att va gravid!!! så ska njuuta fullt ut nu...

Kollar på "livet på BB nu" jisses sicken låååång förlossning hon har
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    knyzzel skrev 2010-08-04 22:05:04 följande:
    Hej alla godingar. Nu e jag hemma igen MED Devin. Han föddes som planerat med kejsarsnitt den 22 Juli 9:20, men han fick jätte problem med andningen så han fick ligga med slangar å sond mm. Jag hade ju planerat att åka hem den 24, men d blev att vi kom hem i lördags i stället, så vi låg på Neonatalen i 10 dagar. Jätte jobbigt. han vägde 3328 g å var 51 cm lång.

Fy vad kast jag mådde där inne. Så fort dem kunde ta bort en slang så fick dem sätta dit en annan. Jag bröt i hoppa ett X antal gånger på kvällarna. Jätte jobbigt att vara själv på ett sådant ställe i en sådan situation. maken fick ju vara hemma med Thyra. Dem va ju å hälsade på oss var dag, men på kvällarna kom ju alla tankar.

Men nu e vi hemma å allt e bara bra med oss i alla fall.

Jag har ju missat 14 dagar här inne så jag pallar inte läsa ifatt lixom. Nått viktigt som hänt? Fler bebbar?
    Weeeeiiiii va härligt att höra ifrån dig!!!!!!! Vi är MÅÅÅÅNGA gumman som faktiskt blivit riktigt oroliga för att det hänt något Men GRATTIS till lilla Devin, skönt att allt gått bra efter omständigheterna iaf!!!!

Ja du ligga kvar där inne kan verkligen ta på psyket, speciellt om man inte är beredd på att stanna kvar såå länge!!

MEN va härligt att du är här!!!
  • Malinski79

Nu roooopar sängen efter mig, bäst att gå å se efter vad den vill

Natti natti!!

• Malinski79

Hej hej tjejer!!

Nu är jag hemma igen efter en heldag med "playdate" med goa vänner och deras barn Har varit suuupermysigt att vi mammor bara (nästan iaf)  kunde sitta ner och äta och fika och barnen lekte

Har testat ett nytt sätt att äta våffla på idag oxå *mums* vanliga våfflor med röra av fetaost, creme fraiche och rödlök på..blir nästan som langos och det va såååå jäkla gott! Så nu tror jag det kommer bli att äta våfflor lite oftare här hemma

Hoppas ni alla mår bra!!!!

• Malinski79
    puchelina88 skrev 2010-08-05 19:27:39 följande:
    åååå va gott det låter!!
    Jaaaaa det va sjukt gott faktiskt!!!!!! *mums*
  • Malinski79
    lillabambi skrev 2010-08-05 20:36:40 följande:

Fick höra för första gången mehn shit vad stor du är.... Vilket jag absolut inte tycker o inte mina sf mått hellerSkrattande 
    Hihi..Jag tycker du är "liten" Iaf om du jämför med mig och mitt gigantiska sf mått på 37!!!!!!! och det va i förra veckan..

Vad har du för sf mått??
  • Malinski79
    lillabambi skrev 2010-08-05 20:49:11 följande:
    Har ett sf mått på 31, har ju inte gått upp nå särskilt i vikt har ju iprincip bara fått en liten kula på magen :P
    Men det tycker jag är gulligt...Det är inte alltid roligt att se ut som en gigantisk barbamamma som vaggar fram heller kan jag lova..Man får ju hela tiden höra "Men OJ när är det dags, hur många är det, är du säker på att det bara är en"???? m.m.
  • Malinski79

Hihihi Pregga...Ja den är jätte fin!!! Kan tillägga att jag oxå ALLTID älskat min gravidmage och vet att jag kommer sakna den enormt mycket sen...Å det som jag kommer sakna mest är att jag troligtvis aldrig kommer få uppleva det igen Men kanske får övertala sambon om något år igen Eller så tycker jag bara det blir skönt när de blir lite äldre båda två, så då kanske jag bara vill njuta

• Malinski79

Har flera av mina vänner som säger att min mage sjunkit nu, men sånt ser inte jag själv SÅ det kanske den gjort...

• Malinski79
    lillabambi skrev 2010-08-05 21:30:16 följande:
    är de någon av er som fått tomt i mellangärdet under(emellan brösten?
    jag må kanske va trög, men jag förstår inte riktigt hur du menar Skäms
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10