knyzzel skrev 2010-08-04 22:05:04 följande:
Hej alla godingar. Nu e jag hemma igen MED Devin. Han föddes som planerat med kejsarsnitt den 22 Juli 9:20, men han fick jätte problem med andningen så han fick ligga med slangar å sond mm. Jag hade ju planerat att åka hem den 24, men d blev att vi kom hem i lördags i stället, så vi låg på Neonatalen i 10 dagar. Jätte jobbigt. han vägde 3328 g å var 51 cm lång.
Fy vad kast jag mådde där inne. Så fort dem kunde ta bort en slang så fick dem sätta dit en annan. Jag bröt i hoppa ett X antal gånger på kvällarna. Jätte jobbigt att vara själv på ett sådant ställe i en sådan situation. maken fick ju vara hemma med Thyra. Dem va ju å hälsade på oss var dag, men på kvällarna kom ju alla tankar.
Men nu e vi hemma å allt e bara bra med oss i alla fall.
Jag har ju missat 14 dagar här inne så jag pallar inte läsa ifatt lixom. Nått viktigt som hänt? Fler bebbar?
Weeeeiiiii va härligt att höra ifrån dig!!!!!!! Vi är MÅÅÅÅNGA gumman som faktiskt blivit riktigt oroliga för att det hänt något

Men GRATTIS till lilla Devin, skönt att allt gått bra efter omständigheterna iaf!!!!
Ja du ligga kvar där inne kan verkligen ta på psyket, speciellt om man inte är beredd på att stanna kvar såå länge!!
MEN va härligt att du är här!!!