Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Helt rätt taktik!

SweetLilly skrev 2010-03-08 12:23:50 följande:
    Vi ska nog dit den 15:e då slipper man nog de värsta köerna. När vi var där förra året i feb, den 17:e så var det bara 3 kassor öppna och ingen kö
    BF 100817
  • den kära leken

Gos morgon!

Pregga: Det är så jäkla jobbigt med mardrömmar. Jag har också många. Och sen tror jag att det krävs ganska mycket mer än ett dörrhandtag för att ta kol på din lilla skatt!

Sofie och Laura: Vad underbart med soluppgång =) För mig är det nästan ljust nu när jag går upp. Så jag ser den varje dag.

BF 100817
  • den kära leken

Pregga! Inte oroa dig nu. HAr du äns ont i magen? Nä just det. Syns det nåt märke? Nä just det! Jag lovar, det krävs mycket mer för att det ska hända bäbisen något. Annars hade vi nog alla varit av med våra små vid det här laget. Jag ramlar på isen hela tiden. Det kommer gå bra nu gumman! Våga tro på det nu. Kram

Pregga skrev 2010-03-09 07:37:51 följande:
    *snyft* men det slog in i sidan på mig när dörren slog tillbax...jo saken e ju inte bättre av att jag drömde att jag la handen mellan benen å det kom massa med blod....å det underlättar ju inte..
    BF 100817
  • den kära leken

Det är så otroligt tyst och stilla vid en soluppgång. Och så alla fåglar som håller igång nu. När jag satt och väntade på bussen i morse så såg jag två små möss som sprang runt och letade mat med. Haha, de var supersöta, så l'änge de håller sig utomhus då haha.

Vi bor på en liten gård strax norr om Varberg eller strax söder om Göteborg hur man nu ser på det. Var bor ni?

sofie och laura skrev 2010-03-09 07:42:06 följande:
    Fuskis ahhahaha Nä jag älskar att se soluppgångar det e så fint, har blivit så harmonisk i denna graviditet. Underbart vart bor du?? kram
    BF 100817
  • den kära leken

Pregga: Vad underbart att du fått en tid. Hoppas så du kan knna dig lugn efter det. Jag kan verkligen förstå känslan av att helt plötsligt känna denna oro. Innan har allt löst sig och trots att det varit hundra gånger värre så har man inte brytt sig så mycket men nu helt plötsligt är det som om man inte har någon kontroll över sig själv. Alla känslor bara kommer. Jag har jobbat stenhårt med att inte låta oron ta över.

Iom det vädret som varit, tö och sen minusgrader så är stora delar av vägen ner till stora vägen en isbana. Nu böjar det dock bli bättre men vissa kala partier där man är säker. Men på dennna isbana har jag halkat runt ett tag nu :) Ett par blåmärken på knän i handflator och på sidan har det blivit. Jag är inte så orolig. Har iaf inte satt mig på rumpan eller ramlat och slagit i magen så det är lugnt!

BF 100817
  • den kära leken

Pregga: Du är stark som orkar berätta din historia. Själv orkar jag inte. Inte längre iaf. Det har varit så mycket, så många turer. Jag är bara glad att jag kommit ut på andra sidan om du förstår vad jag menar. Allt helvete som draddat en har ju ändå gjort en stark och ödmjuk. Jag är tacksam för så mycket i livet. Att jag får en chans att vara med om detta. Det är helt otroligt. Tusen kramar till dig!

BF 100817
  • den kära leken

Så himla sött litet pyron! Grattis.

SweetLilly skrev 2010-03-09 09:38:46 följande:
    hej tjejer!! Nu är RULbilderna uppe i mappen "vi".
    BF 100817
  • den kära leken

Visst längtar man så man håller på att gå av på mitten! Vi ska bara kolla att det finns en liten människa där inne och att den mår bra.

carohl skrev 2010-03-09 10:36:51 följande:
    Jag längtar ihjäl mig tills mitt rul den 22:a! "Bara" 13 dagar kvar... Vi ska kolla kön om de kan se  Nån mer som sak kolla?
    BF 100817
  • den kära leken

För min del kvittar det om jag får reda på det i augusti heller. Det kommer jag ju givetvis att få men det spelar ingen roll för oss. Vi kommer inte göra någon skillnad ändå. Försökte fråga tidigare i tråden varför ni vill veta eller varför det spelar nån roll. Vad det är som ni ska göra annorlunda om det är en tjej eller kille men det var inte så lätt att få svar. Kanske är jag lite knäpp som inte fattar haha :)

carohl skrev 2010-03-09 10:43:22 följande:
    Ja men det är huvudsaken att bebisen mår bra  Vi får se om de ens kan se vad det är för kön på bebisen då får vi väl veta annars blir det att vänta tills i augusti, vilket med fungerar, hihi...
    BF 100817
  • den kära leken

För oss har de också bokat 30 min!

carohl skrev 2010-03-09 10:46:25 följande:
    Sweetlilly: Vilka söta kort på eran bebis! Du som nyss varit på rul hur lång tid var ni inne? För jag har varit på vul 3 ggr hirrills och det är ju inte lång tid utan max 1-2 min men rul måste ju vara längre stund. Jag minns inte med min flicka då hon faktiskt fyller 9 år iår...
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10