• tetta

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-04-20 13:41:31 följande:
    Åhh vattenmelon. Vad gott det lät. Det är alltid skönt med peppande prat.
    Jag såg en stor vattenmelon när jag handlade och bara sa till mig själv. JAG vill ha!
    Behöver få i mig vätska när man är lakrits sugen hela tiden..

Skönt att ha ngra man kan ventilera med.
  • tetta
    Ns mamma skrev 2010-04-20 16:55:59 följande:
    ja, vattenmelon är ju så saftigt och gott! Måste hitta lite nyttigare alternativ till mitt sockerberoende :)
    Jag såg att de var billiga så jag kunde inte motstå att köpa. Vatten melon är ju sååå gott
  • tetta

God morgon. Idag blir det en bra dag. Mvc läkare besök väntar.

Vad är det för babyboxar ni pratar om......

• tetta
    Pregga skrev 2010-04-21 07:47:27 följande:
    man får en fin blöjhink, en burk med vanish,en liten intimtvål,amnings skydd mm-GRATIS! haha du bara reggar dig å hämtar ut det på en butik som du väljer själv, tror det va 2 alternativ, jag hämtade min på baby proffsen.
    Super! Ska göra detta.

Har varit hos läkaren och blev sjukskriven till juni. Känns sådär. Morsan tror det är latmasken som vanligt. När ska de tro på en att man har ont. Att nerven är i kläm. Rycker i ena benet, speciellt när man kör.fogarna har sitt eget liv. Har ont så man gråter..Simultant får man höra.. Tack för den televerket.
  • tetta
    den kära leken skrev 2010-04-21 10:41:24 följande:
    med jag fattar inte varför människor håller på så! Värre än att ha ont är ju att ha ont och inget tror på en. Skit i dem! Ta nu hand om dig när du är sjukskriven.
    De ska alltid ha värre än en själv. Jag tänker inte nämna till dessa varför man är sjukskriven.
    Jag tänker nu njuta med en bra bok och mysa under filt och ta bort jobbiga tankar.
    Ingen ska någonsin sätta sig på mig. Speciellt när man är gravid. Har ju ett så bra humör nu.
  • tetta
    den kära leken skrev 2010-04-21 10:49:55 följande:
    Helt rätt! Vad ska du läsa för något?
    Har ju samlat isfolket böckerna så ska passa på att läsa alla dem. Sen  ska jag sy lite doptavlor till folk som har beställt.
  • tetta
    den kära leken skrev 2010-04-21 10:54:53 följande:
    Vad roligt att sy doptavlor. Vilken teknik använder du?
    Jag syr helst korsstygn smått. Tycker det är kul. Roligast att sy är Miranda nallar för de är ju såå söta.
  • tetta
    den kära leken skrev 2010-04-21 10:59:55 följande:
    Sydde mycket korsstygn innan men har helt slutat med det. Vad är Miranda naller? Kommer tillbaka efter lunch nån gång. Tja så länge.
    Här ser du miranda nallen:

www.annikashandarbete.se/item_show.asp
  • tetta
    Pregga skrev 2010-04-22 10:20:01 följande:
    Såå går man in i V 24 idag :) 3dje natten med plågor fr ligamenten, ngn mer som har ont av dom? spiciellt på natte tid?
    Grattis!! Går oxå in i v.24..
    Fick kramp i en vad inatt och fick total panik...Sen kan man inte ligga på sin favvo sida längre för det är där jag har ont.

Nu har man varit i grannstaden och ätit hos syrran. Gått i gamla stan och ätit klings Glace och sett ut över hamnen. All snö som kom igår är borta..Skönt.

Börjar få glömsk sjukan får skriva påminnelse lappar hela tiden till mig. Ngn fler?
  • tetta

Vi är många som går in i v.24

Nu ska jag och barnen åka ut till hästarna så barnen ska få rida. Längtar tills man själv får hoppa upp och fara omkring. Hoppas att deras ridfröken har kunnat komma hem ifrån Gran Canaria bara.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10