-
Skönt att de håller koll på dig då iafaugustibarn10 skrev 2010-08-03 18:38:37 följande:Hej tjejer! Besöket hos bm gick inte riktigt som väntat
har varit en runda på förlossningen och gjort ett ultraljud och kollat så att allt är bra med bebisen, vilket det va tack och lov. Men nu är jag på bb istället för att de vill hålla koll på mitt blodtryck vilket va uppe i 160/105
så det blir att sova här inatt.
Lycka till och hoppas det inte är någon fara.....
-
Så får jag oxå ibland....Det känns som det "bränner" precis under höger bröst,jag tror det är något som hamnar i kläm...Pregga skrev 2010-08-03 18:29:41 följande:näe detta e vad jag fått höra åxå att det e så med omföderskor, min dotter fixerade sig redan i 5te månaden tror jag det var om jag inte minns fel....kanske 6te...men jag hoppas ju på att han ska fixera sig snart ändå...känns lite tryggare så.
asså nu har jag ett tryck under höger bröst som gör ont!! svider typ lite, undrar om det e lille rumpen som pressar där just nu.?
Jag är såå glad nu, min prinsessa har varit jätte lugn idag, men nu så är det full rulle igen
-
Pregga: Varför skulle du börja prata om det "brännande" under bröstet..Nu har jag oxå fått tillbaka det
Det känns ungefär som halsbränna fast under bröstet
Inget värst vidare skönt alls!!!
lillalambi: Mysigt!!!!!! När har du bf???lillabambi skrev 2010-08-03 20:04:20 följande:ja helt galet mycket man längtar nu. Går helt galet nog o räknar dagar.! min bm sa igår att bacon är leveransklar
och får komma när som helst gör ju inte att man längtar mindre direkt :P -
hihi, det låter som en bra idé..Jag blev ju flyttad på UL så har inte BF förrän 1/9 men "tänkte" föda den 21:alillabambi skrev 2010-08-03 21:09:10 följande:den 24 men har tänkt pressa ut den helgen den 13-15 :)
-
Sov gott du oxå!!!!! Åhhh, jag vill oxå ha kvälls snacks, va ska du äta???elinnnnn skrev 2010-08-03 21:37:34 följande:nähäpps här var det tomt...hoppas inte alla stuckit till fejjan, glöm inte att ni "lovat" att inte göra det!!!! hihihi
nu blir det lite kvälls snacks och mys sen sängen. är dötrött fastän jag inte gick upp förräns kl.11 i förmiddags :S
sov gott och dröm sött alla fina tjejer! -
Vaaaaaa??? Hur går detta till?? vadå Lindex har butik på tradera?? Nu vill jag veta mer,hur gör man..Tradera har jag ju använt flitigt innan,så detta vill jag veta..ÄLSKAR Lindex kläderPregga skrev 2010-08-03 22:25:45 följande:hej hej vännen min :)
jag e såååå nöjd med mig själv just nu aså :)
weeehoooo, Lindex har ju butik på tradera, så dom lägger ut alla kläder fr 1 kr så får man hämta det man vinner i butik sen, helt nytt såklart med lappar å allt kvar på. såå jag vann 4 st plagg för 119 kr MED frakt till butik(frakt=19 kr)
Men så skulle jag betala nu å ser-RABATT köp 2 betala för 1, hahahaha
sååå 2 st pyamas/bodys till lilleman ord pris 80 kr st ca
1 st klänning till dottern-ord pris ca 229 kr
1 st harembyxa till lilleman pris?
Allt fick jag för 79 kr inkl frakt!!!!
jag e sååååå nöjd med mitt fynd :)
-
WOOOOW!!! Det där måste testasPregga skrev 2010-08-03 22:36:36 följande:haha jag veeet, jag e så lycklig :) jo asså dom har butik på tradera, om du söker bland butiker på första sidan så hittar du lindex, gå in på säljarens alla annonser så ser du alla kläder med utrop 1 kr, å detta var inte fösrat gng jag har fyndat till så sjukt bra priser, haha både dottern å jag blir lyriska. Brukar vänta tills det e en eller två min kvar sen slänger jag in ett bud :)
jag älskar åxå lindex kläder å dom har allt på tradera fr minsta stl till xxxl typ.
man vinner dom, får ett mail med auktuionskod, reggar sig på deras sida å så trycker man på gå till kassa, där trycker man in sin vinnar kod som man får i sin mail, sen slussas man vidare till internet banken, KLART!
inom ett par dagar så får du ett mail om att du kan hämta det i butiken. Vill du ha det hemskickat så koster det 59 kr, men jag hämtar det i butik.
Hoppas det fungerar att hämta på de flesta lindex butiker då
-
Ja jäklar..jag förstår mycket väl att du är nöjd
Detta va coolt, det ska jag hålla koll på..Har de en auktion/vecka..allt som låg ute nu gick ut den 8:e såg jag??
Nä nu är det nog dags att knyta sig
sov gott!!!
-
Wow...GRATTISAnnika03 skrev 2010-08-03 22:58:13 följande:Sitter och beundrar vår lilla Nellie som valde att titta ut på BF den 1/8!
Vilken lycka detta är!!! Så fin och så snäll :)
Efter en hel massa jobb hemma så blev det till sist en ambulanstransport till sjukhus (enbart för att förloppet var snabbt, ovanligt snabbt för att vara första barnet) och hann bara vara där i 30 minuter så kom hon ut!
Jag hade alltså öppnat mig fullt hemma vilket jag aldrig trodde att jag skulle klara utan smärtlindring men tydligen så är kroppen gjord för att fixa mer än man tror!
Trots lite drama så blev förlossningen en positiv upplevelse och jag önskar alla er det samma för snart är det dax!!!

Jag hade inte heller någon smärtlindring med första barnet..Eller jo TENS apparat hade jag iofs..Så hoppas det ska gå lika smidigt denna gången...GRATTIS igen och skönt att allt gick sååå pass bra ändå, hur länge "väntade" du hemma då???
-
Åhhhhh, jag vill oxå ha kokosbollar!!!!!!!!!! Själv har jag precis satt i mig en låda med vindruvor, känns JÄTTESMART att göra det såhär på kvällskvisten..Kommer ju få springa på toa halva natten nu
Pregga: Har ju redan "pratat" med dig..Men som sagt eftersom det blev ikadant sist när de kände på tappen så tror jag inte det är någon fara..Men om du fortsätter oroa dig så är det bara ringa din direktlinje
Själv har jag varit på IKEA, toys r´us+ storhandlat idag..Men efter det va magen STENHÅRD...När vi går på Maxi säger Ella (snart 3år) när vi är vid kassorna - mamma nu åker vi hem och vilar din mage
Vi har inhandlat lite blöjor, mjölkersättning, nappar och nappflaska idag..Dottern blir sååå glad när hon får vara med och välja färger m.m