Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Skriver här oxå så jag får den som en favorit!!!!

• Malinski79
    Jag har ju redan skrivit in mig även i denna tråden,men det verkar som det fallit bort..Så gör det igen...
    1.
    2.
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
  • Malinski79

Håller alla tummar för dig nu Carohl!!!!!! Hoppas det inte är nåt allvarligt..

Nu ska jag klä på dottern å gå ut i det underbara soliga vädret....

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-02-21 17:26:59 följande:
    En fråga tilljag har ju inte haft några symtom alls mer än ömma bröst, å nu har det me släppt rätt så mkt?Har ni andra fortfarande ont i boobsen ?
    Nej jag har inte heller några symtom kvar längre...Men ligamenten känner jag av å tror ju även att jag känt av mini många ggr,men tycker ändå det är svårt att veta om det verkligen är mini eller tarmarna Kände ju inte förrän i v 22-23 förra gången..Men kanske inte har moderkakan fram denna gång..
  • Malinski79

Jag bor i mitten Bor i Enköping (8 mil nordväst om Sthlm)...

Såg att ni pratat lite om UL jag kommer vara i 19+6 när jag gör mitt RUL så har nästan gåt in i v 21...Sist gjorde jag det i v18..

• Malinski79
    lillabambi skrev 2010-02-24 17:33:42 följande:
    Brudar.... :)Jag har fått tid för rul den 30 mars är då i v 20 är inte de lite sent??
    jag ska dagen efter dig... Då är jag i v 19+6 så nästan 20 fulla veckor...
  • Malinski79
    lillabambi skrev 2010-02-24 20:16:16 följande:
    Jag såg att vi hade bf den 25 bägge två :) Får se om det ändras något på ultraljudet :P blir spännande och se :)
    Ja det ska bli spännande...Bara hålla tummarna att allt är bra med den lill* oxå,jag har ju inte sett eller lyssnat nåt än..Så jag lever i ovissheten fram tills dess...
  • Malinski79

Hej hej tjejer!!

Ser att ni "efterlyser" andra på dagarna...Själv så JOBBAR jag 100% måndag till fredag Så hinner aldrig sitta här på dagarna om inte dottern är sjuk då!!

Här är allt kanon (hoppas jag iaf) känner ju inte heller nåt,tror ju iaf att jag känt mini ett par ggr + att magen vuxit massor

• Malinski79
    knyzzel skrev 2010-03-02 19:39:00 följande:
    Samma här är stor som om jag väntar en elefantkalv.  Omkrets= ekvartorn, men jag vet inte om junior har sparkat. jag har sätt det på UL, men som sagt vet inte om jag känt det.
    Jag har ju inte sett på UL heller,så lite oviss är man såklart!!!!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-03-02 20:08:45 följande:
    hey =)jaa vissa jobbar ju åxå...hahahaha skämt åsido....kul att du skriver :)
    Haha..Ja man får ju passa på när man är ledig
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10