Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-06-05 13:28:34 följande:

ja det kan absolut vara laktosen, jag är laktosintolerant så håller mej till laktosfritt :P

Helt allvarligt jag är toknervös inför mitt besök hos bm på måndag :S Hade ganska lågt sf mått sist och alla säger att jag är så liten så klart man nojjar :( uscha!!

jo eftersom jag drack så skjukt mkt mjölk varje dag typ 3 liter, så kan det nog vara så-la ner mjölken igår å mår redan bättre, firade med en smörgåstårta idag :) förstår att du e nervös, men det behöver inte betyda ngt dåligt mer än att bebis e liten å alla kna ju inte väga 5 kg, hihi. Fick idag 4 påsar smockfulla av barnkläder-HEMSKA!!! skulle inte ens sälja dom för 1 kr st. hua...hur ska man säja detta nu då? FÖR JAG KOMMER INTE ANVÄNDA ETT PLAGG.
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-06-05 15:23:12 följande:
    Hallå

Är helt död av förkyldningen och inte blir det bättre utav värmen.

Skönhets operationer är jag för. Har en hel del övervikt som jag vill gå ner först men sen så vill jag gärna ta bort hänget och förminska mina tuttar har 90K och då har dom inte ökat nu pga av grav.
    Låren får gärnas fixas oxå
    hihi ja men eller hur, vill man fixa sig av olika skäl som får en att må bättre så varför inte :)
    SweetLilly skrev 2010-06-05 16:10:49 följande:
    av såna anledningar tycker jag dte är helt ok! Det är en av få anledningar jag tycker det faktiskt finns till för!

Vad varmt det är då! Jag sitter och tittar på när maken och hans kompis bygger altan där ute, jag smyger bara i dörröppningen och serverar öl och goda råd
    Hm, ok......såå att man ammat 2 barn å man mår dåligt över de 2 skinnpåsar som hänger å dinglar e inte ett ok skäl enl dig? ingen anklagelse nu bara en undran då jag å lysmasken fick så 2 helt olika svar, å bådas syften hade vart d-samma.

Såå till annat, träffade BERGATROLLET idag, suck....lika hemsk som alltid! hua, kommer ha mardrömmar inatt.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-05 17:51:21 följande:
    alltså om man har problem med sina bröst, att man har ryggvärk o.s.v då är det ju en medcinsk fråga, och då är det ok enligt mig ja. Sen kan jag tycka att många opererar sina bröst för "ingenting" bara för att de inte ser ut som nåt perfekt. men det är ju ens egna pengar och man får ju såklart göra vad man vill med dem.

men det finns så mycket vackra kvinnor som "förstör" sig med operationer bara för att dte är ett sjukt ideal.
    ok,jag skulle inte anse det som att förstöra min kropp,utan göra ett litet lyft....för min egen skull å bara min egen.jag behöver inte se perfekt ut utan bara vara nöjd med mig själv.
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-05 19:56:43 följande:
    Ser att det e snack om skönhets Op babbel?

Ja där finns det nack och fördelar, Jag är för detta. Thats it men inte så att man ser ut som en guldfisk i snsiktet och 2 basketbollar som bröst och världens röv utputad hahahhahaa
    Jag är för så att man mår bra, dels för dom som vill gå ner i vikt eller de som vill trivas med sig själv!
    Jag skulle gjort mina bröst om jag haft råd men tyvärr e det lite knappert hahahhahaha

Känner mig tyngre fy 17 säger jag bara.
    Längtar tills man skall få sova på mage och bara njuta av sin bebis och mage!
    Vet ni vilken känsla det är när man kommer hem från BB och skall pröva ligga på mage först tror man att man e ff gravid och vågar inte för att göra illa bebisen sen inser man ju att magen e borta, sen lägger man sig försiktigt på mage och skrattar en stund DET GJORDE JAG MED BÅDA 2 hahahahhaa. Sen e ju magen superskön när man ligger på rygg som en degklump hahaha.
    Jag har ju exakt 8 veckor kvar så att ni får ju tänka på mig när det e dags LÄNGTAR=)
    hahaha du e ju för rolig, asså det ska jag testa efter förlossningen å bara känna hur det känns att ligga på mage ;) blir nog skumt, hm...vad det gäller skönhetsoperationer så har jag inga pengar i världen till det men skulle jag komma över dom så lätt att jag hade gjort tuttarna, inte stora som jag skrev, inga pamela andersson, utan bara lyfta å fylla ut mina egna..

Vägde mig igår, har 10 V kvar å har gått upp 16 kg, å det bara på magen typ...haha
  • Bubbis10

Börjar sjunka in på riktigt att man kommer bli ensamstående igen, men...det e ju trots allt det bästa ....jag e såå lycklig över mina barn, åå som jag längtar tills min son kommer om 10 v...hihihi

• Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-06-05 21:20:59 följande:
    Nu är alla foton av min mamma låda upplagda för den som är intresserad!Bara 8 veckor! Lyxigt! Jag längtar också tills jag får sova på rygg och mage igen det ska vara så skönt!
    ska kika på din mamma låda :)
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-06-05 21:24:46 följande:
    Jag har också 10 veckor kvar exakt idag! LÄNGTAR som tur rör barnet på sig mycket ännu.
    såå nu har jag kikat på din mamma låda, hihi den gula dressen med ett lejon på var ju ursöt :) å det andra va åxå jättefint, hm..jag måste snart fota å lägga in jag med, kanske jag kan göra imon..hm...

jo visst e det härligt, 10 veckor låter ju inte såå långt ändå om man tänker på hur länge vi gått... jaa min prins rör på sig jättemkt, igår hela dan å kvällen, lite lugnare idag dock men han vilar väl upp sig inför nästa rond ;)
  • Bubbis10

Något jag upplever mer av nu de sista 2 dagarna är att det "hugger" till i underlivet, känns som ett knivhugg rakt upp i muttan-asont!! jag bara vrålade till....hade exakt likadant med lillan men då kom det tidigare än nu...ngn mer som känner av detta?

• Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-06-05 21:29:55 följande:
    Precis för två dar sen rörde bebis sig nästan inget och jag var helt upp och ner vänd men 15,30 började sparkarna på riktigt och de var så välkomna och höll på heeela kvällen!
    jo ida har prinsen varit lugn, men men han tar väl igen det imon :)

visst e det underbartGlad
    ssssssss8 skrev 2010-06-05 21:35:41 följande:
    Ja jag! AAAj
    haha ok, ja det gör skitont...bara ilar till som ett hugg, som om ngn knivhugger mig rakt upp i musen. AJAJ
  • Bubbis10

var har Tetta tagit vägen då? eller har jag missat henne?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10