sofie och laura skrev 2010-06-05 19:56:43 följande:
Ser att det e snack om skönhets Op babbel?
Ja där finns det nack och fördelar, Jag är för detta. Thats it men inte så att man ser ut som en guldfisk i snsiktet och 2 basketbollar som bröst och världens röv utputad hahahhahaa
Jag är för så att man mår bra, dels för dom som vill gå ner i vikt eller de som vill trivas med sig själv!
Jag skulle gjort mina bröst om jag haft råd men tyvärr e det lite knappert hahahhahaha
Känner mig tyngre fy 17 säger jag bara.
Längtar tills man skall få sova på mage och bara njuta av sin bebis och mage!
Vet ni vilken känsla det är när man kommer hem från BB och skall pröva ligga på mage först tror man att man e ff gravid och vågar inte för att göra illa bebisen sen inser man ju att magen e borta, sen lägger man sig försiktigt på mage och skrattar en stund DET GJORDE JAG MED BÅDA 2 hahahahhaa. Sen e ju magen superskön när man ligger på rygg som en degklump hahaha.
Jag har ju exakt 8 veckor kvar så att ni får ju tänka på mig när det e dags LÄNGTAR=)
hahaha du e ju för rolig, asså det ska jag testa efter förlossningen å bara känna hur det känns att ligga på mage ;) blir nog skumt, hm...vad det gäller skönhetsoperationer så har jag inga pengar i världen till det men skulle jag komma över dom så lätt att jag hade gjort tuttarna, inte stora som jag skrev, inga pamela andersson, utan bara lyfta å fylla ut mina egna..
Vägde mig igår, har 10 V kvar å har gått upp 16 kg, å det bara på magen typ...haha