Pregga skrev 2010-08-02 16:09:44 följande:
tack gumman....jag känner mig så nära bristningsgränsen här nu...ringde min mamma å bölade som en dåre...asså min dotter har tappat allt vad det heter plocka undan efter sig, släpper allt exakt där hon står, en klädhög på golvet i badrummet, en hög på soffan å en i hennes rum nertryckt i ett hörne, glasspapper på skrivbordet osv osv....säjer jag åt henne å fixa så e man en TJATA!!!!! å hon e tyken till tusen nu åxå vissa stunder.
hihi min son hade åxå hicka innan å jag tycker det e så mys :)
tetta skrev 2010-08-02 15:21:08 följande:
Du behöver inte vara orolig har en trotsig 11 åring här. Som tror sig veta allt om allt! Testar en till bristningsgräns just nu.
Slemmis går rejält här!!
Har sammandragningar som ger mig svettningar efteråt. Ringde min bm och hon tror att det kan vara på G!! Tydligen kan man svettas efter en sammandragning eller värk som hon sa.
Har ont i ryggen varje halvtimme. Spänner som ett band. Har en olustkänsla i kroppen. Hon sa att det kan vara så.
Så det är vila och ta det lugnt så man orkar om det är verkligen på G...
Skulle vara skönt om det var det.
har du åxå en 11 åring?? jo saken e denna att jag har ju försökt å hålla mig så lugn som möjligt under hela graviditeten vilket har lett till att hon testar å tänjer på ALLT för jag undviker gärna tjaffs nu...å detta är hon INTE sen att ta fasta på, nu kör vi över morsan för hon vill inte bli arg å upprörd. Å sååå sätter hon igång, aså jag känner mig jagad stundtals.....sitter jag här vid datan å i tel, å råkar ha min msn på...ja du tror inte ungen sitter i sitt rum å stressar mig genom å skriva på MSN??!! bara för att jag stängt dörren efter mkt om å men för att få vara ifred lite. Blir skogstokig.
jisses, hur vet du att det e slemmis? ååhhh va spännande, kanske e på G nu då :) weeeehooooooo
Ringde och frågade min bm och jag förklarade. Hon sa grattis det är slemproppen! Så nu går man och väntar på de jobbiga värkarna. Än så länge är de svaga :)
Barnen märker att jag inte mår bra och oj vad de tycker om varandra!
jag sa bara kom inte och gråt sen för jag hör inget! Fy vad jag var taskig och de slutade direkt!
Den stora testar allt! Gå lägga sig??? Jag har sommarlov och då får jag göra vad jag vill!
igår tröttnade jag rejält och sa varsågod: Gå lägg dig när du vill och gå upp när du vill. Men har vi andra ätit så har vi ätit. Här är ingen restaurang om du tror det. Jag väcker dig inte på morgonen om vi ska iväg någon stans det för du sköta själv!
ÅÅÅÅ vad jag var elak! :)