Vi fortsätter, Bf aug 10
pregga: jo men det förstod jag ju ;)
magen kurrar här men jag e fööör trött för att orka laga ngt..tror jag...
pregga: jo men det förstod jag ju ;)
å där drog min dotter iväg för att fika med sin kompis på burger king med glass....hm..hon börjar onekeligen bli stor...
min dotter e BÄST 

hon skulle ju iväg till burger king med sin kompis å fika, men hon lurade mig å åkte med sin vän å använde pengarna till å köpa en present till mig ist, en jättefin ring :) å på den lille påsen som den var inslagen i så stod det, till världens bästa mamma jag älskar dig fr din dotter natalie jag älskar dig....
blir helt gråtmild här....snyft....å lilleman e det full fräs på nu..haha

Fan man vill ju bara tjuta nu
Är så jävla orkeslös.
Dels så kliar det på brösten och kroppen (Inte myggbett) hmm kan det vara någon klåda nu då man är gravid?
Dessutom har jag 2 ungar man bara skulle vilja ställa ut i någon "snickaboa" tillsammans med deras farsa.
Största barnet (snart 5 år) är i sin totala trots som hon fasen int ekommit ut ur sen hon var ca 2½ år. Allt man säjer gör hon totalt tvärtemot.
Sen har vi lilleman på 1 år som givetvis inte förstår men är totalt på ALLT och då allt som han absolut pga säkerhetsskäl inte ska röra gör/försöker endå. Får plocka bort massor dessutom har han haft skitskoj i mitt klädskåp och kastat ut alla mina underkläder,strumpor osv.
När man tar bort han skriker han och så drar och hänger han i mitt långa hår som han tydligen tror är någon lian.
Och så har vi denna "mannen" i huset som bara måste vara ute för och fixa husvagnskapet som ändå inte komme rhinna bli färdig till semestern och totalskiter i att man behöver hjälp med barnen
Fy fan känns så ledsamt. Vill abra gräva ner mig just nu *Gnäll,gnäll,gnäll*