Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-06-08 16:07:22 följande:

pregga: jo men det förstod jag ju ;)

haha ok ;)

magen kurrar här men jag e fööör trött för att orka laga ngt..tror jag...
  • Bubbis10

å där drog min dotter iväg för att fika med sin kompis på burger king med glass....hm..hon börjar onekeligen bli stor...

• Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-06-08 16:28:33 följande:
    åh vad ska man äta för något idag då? Har inte ens funderat på det ju...
    här blir det bitar av kyckling file fräst i pannan med kryddor å pesto, sen har vi pasta till det å bearne sås å grönsaker :) har ingen lust å laga ngt, e helt slut...men magen kurrar

tänk att man kan älska de små så oerhört mkt redan, kände just en liten fot tryckas ut, å värmen bara sprider sig i bröstet..å ett leende e direkt på plats :)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-06-08 16:51:06 följande:
    Förresten ringde läkaren nu och meddelade att jag inte har några cellförändringar, skönt! Blöder inte nåt längre heller så jag hoppas det fortsätter så. Och imorn kommer troligtvis skatteåterbäringen, extremt efterlängtad i år :)
    åh va skönt för dig, nu kan du släppa det iallafall:)

Ngn mer som upplever att man blir extremt torr i huden å hårbotten?
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-08 17:00:46 följande:
    JAA! är så jäkla torr överallt, och det KLIAR i hårbottnen så jag skulle kunna få krupp på det! Nu har det t.o.m börjat att svida säkert för att jag kliat för mycket
    hahahah *skrattar högt* å va gött å höra, jag har typ skalperat mig själv med luskam för att det kliat så, men bara torra falgor i botten som kliar....å på händerna mellan fingrarna..spricker ju, e kruttorr....hahaha klart det svider när du kilar så, min skalp e snart borta...hahahahahaa har ju blött efter att ha rivit loss med kammen...hahahah
  • Bubbis10

min dotter e BÄST HjärtaHjärta
    hon skulle ju iväg till burger king med sin kompis å fika, men hon lurade mig å åkte med sin vän å använde pengarna till å köpa en present till mig ist, en jättefin ring :) å på den lille påsen som den var inslagen i så stod det, till världens bästa mamma jag älskar dig fr din dotter natalie jag älskar dig....

blir helt gråtmild här....snyft....å lilleman e det full fräs på nu..haha

• Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-06-08 17:43:58 följande:
    Åh vad skoj och vilken gullig dotter du har Glad
    hihi jo hon e underbar, trots sina pubertets hormoner som flödar :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 17:54:28 följande:

Fan man vill ju bara tjuta nu
    Är så jävla orkeslös.

Dels så kliar det på brösten och kroppen (Inte myggbett) hmm kan det vara någon klåda nu då man är gravid?
    Dessutom har jag 2 ungar man bara skulle vilja ställa ut i någon "snickaboa" tillsammans med deras farsa.
    Största barnet (snart 5 år) är i sin totala trots som hon fasen int ekommit ut ur sen hon var ca 2½ år. Allt man säjer gör hon totalt tvärtemot.
    Sen har vi lilleman på 1 år som givetvis inte förstår men är totalt på ALLT och då allt som han absolut pga säkerhetsskäl inte ska röra gör/försöker endå. Får plocka bort massor dessutom har han haft skitskoj i mitt klädskåp och kastat ut alla mina underkläder,strumpor osv.
    När man tar bort han skriker han och så drar och hänger han i mitt långa hår som han tydligen tror är någon lian.

Och så har vi denna "mannen" i huset som bara måste vara ute för och fixa husvagnskapet som ändå inte komme rhinna bli färdig till semestern och totalskiter i att man behöver hjälp med barnen

Fy fan känns så ledsamt. Vill abra gräva ner mig just nu *Gnäll,gnäll,gnäll*

du milde tid...gumman bara ut med det Ut, klaga,gnäll å sparka din karl där bak så han hjälper dig!!  klådan vet jag att jag läst att man kan få under grav sålänge det inte tilltar annars så ska du be ngn kolla på det, kan det vara värmen å fukten ute?
    låter som om du har fullt upp asså....hua..stackare...

jag har blivit mkt öm i boobsen igen..
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 17:57:38 följande:
    Pregga skrev 2010-06-08 17:51:49 följande:
    hihi jo hon e underbar, trots sina pubertets hormoner som flödar :)
    Men gud vilken underbar dotter du har Pregga. Ge henne en bamsekram!!!
    hihi ska göra det, hon e ljuvlig :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 18:04:55 följande:
    Ja mina boobs kliar,svider och sticker i sen är där "mjölk" gojs som kommer ibland.
    Du jag tror fan inte det hjälper att sparka till han i baken för han har sån jävla liten röv så att pricka den lär inte bli lätt o tror inte han lär fatta iaf. Måna killar/män talar nog ett annat språk tror fasen jag
    ok, men du fortsätter det så då ska du nog kolla upp det,liten röv? hahahaha buss på han....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10