• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-22 10:12:14 följande:
    hehe jag ska inte ta reda på vad de är för kön faktiskt :P
    jaså??
    haha men asså jag står inte ut å inte veta längre :) med mitt första så tog jag inte reda på det, men nu vill jag veta, å min dotter med. blir lättare för henn eå förstå med, å idendifiera sig med sitt syskon...
  • SweetLilly

jag gjorde ju i gbg, där säger de ICKE... nu ville vi inte veta men trist för de som vill..

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 10:14:33 följande:
    jag gjorde ju i gbg, där säger de ICKE... nu ville vi inte veta men trist för de som vill..
    jag bor med i gbg, å jag ska ta reda på det, å jag tror det e annorlunda med andra barnet å min dotter ska ju med. så jag tror dom tar hänsyn till henne med...hoppas, annars så går jag privat..
  • Nallepuhmamma

Behöver ni betala för era ul-bilider?
    Här måste vi tydligen betala 10-60 kr per bild...
    Sånt ska ju fan va gratis tycker man.

Någon som vet hur man annars ser på bild om det är en tjej eller en kille om tantfan vägrar berätta?

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 10:16:31 följande:
    jag bor med i gbg, å jag ska ta reda på det, å jag tror det e annorlunda med andra barnet å min dotter ska ju med. så jag tror dom tar hänsyn till henne med...hoppas, annars så går jag privat..
    ok, jag var ju på Östra iaf.. BM var vääldigt noga med att påpeka att de inte säger nåt och tror det stog på pappret också... så jag vet inte..
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-22 10:13:46 följande:
    jaså??haha men asså jag står inte ut å inte veta längre :) med mitt första så tog jag inte reda på det, men nu vill jag veta, å min dotter med. blir lättare för henn eå förstå med, å idendifiera sig med sitt syskon...
    Jag förstår er som vill göra det:) Jag ser det som en liten del av hela graviditeten och inte veta.. :P

Okej här får man inte ta med sina barn på ultraljud, vad skönt att du får det :)
  • Nallepuhmamma

Pregga:

Jag är AVIS på din söta bebiskula Skicka hit den

Tror fasen min ungen ligger gömd i ryggraden på mig

ja äve ni andra som fått bula på magen e man avis på...

Jag har ju mitt cykel däck där bara *fnys*

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-22 10:19:24 följande:
    Behöver ni betala för era ul-bilider?Här måste vi tydligen betala 10-60 kr per bild...Sånt ska ju fan va gratis tycker man.Någon som vet hur man annars ser på bild om det är en tjej eller en kille om tantfan vägrar berätta?
    hahaha jaa det kostar 60 kr per bild här. man kan se på nätet hur det ser ut i skillnad, den är inte så stor-men man ser. jag va på ngn sida å såg 2 bilder jämte varandra på vardera kön. å det var en liten mer utbukning på pojkar..
  • SweetLilly

Här kostade det också 60kr, men man får en serie på 3 bilder så det var ju schysst!

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-22 10:23:21 följande:
    hahaha jaa det kostar 60 kr per bild här. man kan se på nätet hur det ser ut i skillnad, den är inte så stor-men man ser. jag va på ngn sida å såg 2 bilder jämte varandra på vardera kön. å det var en liten mer utbukning på pojkar..
    Jaha du kan inte sidan???Adressen dit?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10