• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Vet ni???
    Vi var till Ikea idag och köpte en hensvik spjällsäng och ett skötbord också hensvik, åh vad jag är glad!! Imorse så byggde jag ihop en fischer price gunga/babysitter som spelar musik samtidigt som den vaggar barnet. Bebisens rum har börjat fått lite pensonlighet nu {#lang_emotions_laughing} Jag är så glad!
    På måndag ska vi på rul och om de kan se så får vi nog veta kön och kommer att därefter att köpa gardiner och spjällskydd... Jag är en sån glad tjej! Vad jag längtar efter våran fina bebis {#lang_emotions_heart}

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-20 20:18:04 följande:
    Hej hej på er alla här inne. Har varit lite från varande pga prov å dyligt, men nu e jag tillbaka för att stanna Hoppas att jag inte har missatallt för mycket. Jasså handlandet har börjat på riktigt nu Va mysigt å super kul. Själv tänkte jag tvinga med sambon till ullared i juni. Ska bli faster för första gången i oktober oxå så jag tänkte att min bror & hans fru kunde följa med oxå. Sparar nu förfullt så att vi kan stor handla.
    Heeeej gumman!

Jag frågade Pregga häromdan vart du hade tagit vägen men nu är du tillbaka {#lang_emotions_laughing}
    Hoppas ditt prov gick bra.

Jo efter rul:et ska våran vagnjakt börja på riktigt! SOM jag längtar! {#lang_emotions_wink} Men det är som sagt superroligt att ha köpt de här grejerna...

Ullared? Skoj! Dit skulle jag också vilja åka men det känns inte värt då det är så långt för oss att åka (vi bor ju i gävle)....
  • carohl

Jag ska få massage av killen då det gör så in i bomben ont i höjd med bh-bandet på mig... Bara jag får lite massage så kanske det underlättar lite... kanske... hoppas jag...

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-03-20 20:39:32 följande:
    Åh vad mysigt!!! Vi ska nog sätta igång och handla hem grejer från IKEA om ett par veckor. Vi planerar ett Ultraljud till, men efter det så är det fram med plånboken :) Vi kommer handla säng, madrass, täcke, sängkläder, tvättlappar i frotte och allt sånt från IKEA. Skönt att hitta allt på samma ställe liksom :)
    Jo vi ska börja bunkra upp med annat sen om ett tag men inte så länge men kanske om två månader ska vi börja bunkra upp med allt som ska användas som blöjor, tvåttlappas, badoljor osv osv...
    Visst ja! Badbalja ska man också ha... haha.. man kommer på nya grejer då och då....
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-03-20 20:44:16 följande:
    ja det är bäst att skriva lista innan man ger sig ut ;););)nä, sova var det ja hihi, nattinatti
    Sov så gott! {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-20 21:21:55 följande:
    Guuu Carohl....jag spyr snart...har ätit 2 middagar med kort mellanrum å snart tömt en påse full me blandgodis.....böärjar må illa...men det e så gott....hua
    Hahahahaha! Min karl hade med sig en rulle godis med sig till mig. Jag som aldrig äter godis men eftersom att jag är supertörstig så hade han köpt surisar då han fick höra av hans mamma att det skulle stimulera salivtillförseln...

Aja nu tackar jag för mig, ska kolla på film.

God natt tjejer!
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-21 08:55:08 följande:
    Hej gumman!När jag väntade sonen kände jag ingening då menar jag INGENTING!Kände en puff typ v 16 sen under 3 veckor nada min moderkaka låg bakåt så dom sa att han sparkade mot ryggen därför jag inget kände!Jag fick de första sparkarna i v 22 och det var långt ....=) det ska inte vara någon fara!Minns inte rätt men det e inte första barnet va kramMin dag i går var KATASTROF... En trotsande 4 åring som ville ha solglasögon för 200 ALDRIG då hon är välldigt slarvig. i affären skriker hon BAJS KISS MAMMA DU ÄR DUM BLA BLA BLA.... mina hormoner låg inte på topp jag fick tag hennes i armarna och typ hoppade tillsammans med henne för hon slängde sigg mm tillslut gjorde hon illa sig i sin arm och gallskrek för den, När vi kommer ut från affären sticker hon i väg från mig typ 10 - 15 m efter kommer jag med vagnen och magen. In sticker hon i en MÄRKES glasögon affär där brillorna kostar över 2-3000 kr. Och hon gömmer sig på den minsta plats jag håller på att välta en stolpe laddat med glasögon för tusentals kronor. samtidigt somjag håller i stolpen får jag tag i hennes arm och håller armen lika hårt som stolpen =/ (nästan)  tilslut får jag ut henne och jag kokar då butikschefen var inte glad! Skämdes och kokande
    Men herregud din stackare! Ja ibland kan de små liven vara en pain in the ass... haha förlåt men du fattar vad jag menar. Min har också varit i dina barns älder och det är inte roligt alla ggr. Nu är min snart 9 år och hon är så jobbig ibland så man skulle skänka iväg henne för en billig penning. Samtidigt så tror jag att man som du skerv blir mera påverkad pga hormonerna man har i kroppen.
    Kram på dig och skönt att det där var igår och inte idag, det betyser ju att händelsen är gammal nu {#lang_emotions_wink}
  • carohl

God morgon elinnnnn och Pregga, det verkar bara som att det är ni som är inne... {#lang_emotions_tongue_out}

Sur jag blev när jag kollade ut imorse, det toksnöar här!! Och skiten håller på än... suck... jag som trodde att våren var här på riktigt nu..

• carohl
    Familjen Mu skrev 2010-03-21 10:41:07 följande:
    Hello tjejer.Hoppas er helg är underbar? Här har vi sol, sol, sol  och nu får man väl hoppas att våren är påväg!Vi var på RUL i onsdags och fick då veta att vår dotter ska få en lillebror Så en av var...
    Åh grattis till er pojke!! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

Nu ska jag fixa lite här hemma..
    Kram ha en bra dag!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10