Vi fortsätter, Bf aug 10
Knyzzel: Tusen tack för presenten!! Vad gullig du är 
Knyzzel: Tusen tack för presenten!! Vad gullig du är 
Lycka till puchelina! Och god morgon till alla! Jag är på väg till jobbet nu... Suck!
Grattis till alla lyckade rul! Vad roligt och mysigt att få se sina bebisar :)
Belly: tack gumman!
God morgon tjejer!!
Jag vill börja med att säga tack Pregga du är ju så söt!! 
En annan grej jag ska berätta för er och jag är mycket medveten om att detta kan chocka andra eller provocera. Det är INTE för den delen jag ska dela med mig utan bara ändå 
Som jag berättat ska vi få en flicka och jag kommer ifrån Chile där rakar vi håret på våra bebisar när de är ca 4 veckor för att få bort babyfjunet så får riktigt hår komma till vilket är väldigt bra enligt mig. Vi tar även hål i öronen på våra flickor när de är nyfödda i Chile tar man redan på bb så jag har haft hål i mina öron sen dag 4. På min flicka båda rakade jag henne och tog hål i öronen på henne när hon var 4 veckor. Ni kanske tänker att man får allergi men icke om man kör med äkta från dag 1 så det gäller att köra med guld från första början. Som sagt jag och hela min släkt har gjort hål i öronen vi är inte allregiska så länge vi har äkta.
Och självklart skadar ju ingen sitt barn, herregud det är nog det sista man skulle vilja göra. I mitt land gör man såhär och inga barn far illa...