Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

hej tjejerna...
    Har gått ini ny vecka nu, igår för att vara exakt. Vecka 26. Herregud vad veckorna går snabbt. Ska till barnmorskan på tisdag och få mäta sfmåttet för första gången denna graviditet! KUl och gemföra lite med första sonen :)
    Annars mår jag helt okej lite illamående o kräkningar ibland annars kanon :)
    Hur mår ni tjejer?

• lillabambi

hej tjejorna :)
    ¨går in under tre siffrigt idag :) bara 99 dagar kvar! skönt! haft en ganska stillsam bacon nu i två dagar. men huvudsaken jag känner att h*n lever! bm i morgon så då ska vi mäta magen o så:)

• lillabambi

hej tjejer... Varit hos barnmorskan alla värden är super lite lågt blodtryck men hellre de än högt. Sf måttet var 23 lite under "normal kurvan" men inget o oroa sej för tyckte hon... Bacon gör ju sin egen kurva.

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-05-18 17:23:54 följande:
    hahaha härlig inställning! ja men som du säger har inte männen hyfs så varför ska kvinnor ha det?fast hemma hos oss så är det turligt nog likadant, varken jag eller maken fiser/rapar ... ja förutom på toaletten då alltså...på toaletten är det fritt fram :D
    hehe ni är roliga ni här inne :D
    Även fast jag skulle "få" fisa framför karln så skulle jag nog inte göra de.... vet inte riktigt varför... haha för mej är de fortfarande pinsamt :P
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-05-18 17:33:28 följande:
    haha jo första gången jag råkade fisa inför min man blev man ju lite generad och fnissade lite, men för varje gång det hände släppte det pinsamma mer och mer Om min man skulle tycka det var äckligt, ja då skulle jag be honom sluta fisa också, lika ska vara lika
    haha kanske så man ska göra! {#lang_emotions_wink} men jag skulle nog skämmas ihjäl hahaha sambon fiser massor öppet men för mej tar de bara stopp :P
  • lillabambi

hej tjejer :)
    Varit aken sen 04.40 då min son var piggelin så vi låg och pratade i en timme ungefär innan barnprogramen började på tvn och tvättat för fullt sen kl sex :)
    Full rulle idag men nu börjar ögonen göra sej påminda :)

• lillabambi
    den kära leken skrev 2010-05-19 11:44:03 följande:
    Det förstår jag. Katten väckte mig vid ungefär samma tid men hon är nog lättare att underhålla än sonen. Klia lite bakom örat så somnar hon om. Och jag med för en gångs skull :)Nu LUNCH!
    Låter härligt de :)
    Ja tänk om man bara kunde klia sonen bakom örat så han somnade {#lang_emotions_wink}
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-19 11:48:01 följande:
    Ngn som e duktig på umgängeslagen? ska ringa FR sen men undrar lite nu då dom har lunch stängt....
    har en del koll... vad e de du undrar?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-19 11:52:40 följande:
    ok, asså så länge jag ammar så vet jag att han inte kan komma å hämta pojken, men när anses han gammal nog att ha han över en helg?jag vill inte neka mitt barn sin far, men inte lämna han när han e så liten heller.
    Kommer inte ihåg hur lagen ser ut men minns att de varit uppe på diskussion (min polare är i den sistsen) och till henne så sa dom minst tre år om inte mamman är med under tiden
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10