elinnnnn skrev 2010-06-17 13:03:56 följande:
pregga hahaha, nä fontänorgasm hade väl visserligen varit skönt att få då kan man stå ut med lite blöthet . nä jag måste alltid ha trosskydd på mig, gravid eller ej. tur att dem finns iallafall ;)
nallepuhmamma: det kan ju vara att bebisen håller på att sjunka lite också och att det är det du känner i svanken, och även nödigheten? du kan alltid ringa till förlossningen om du oroar dig över något, du behöver inte vänta till din BM har telefontid osv.
jag har fortfarande inte ringt sjukgymnasten :S varför kunde inte bara barnmorskan göra det så jag fått en tid hemskickad? hahaha ogillar att ringa "nya" samtal som man inte riktigt vet vad man ska säga.
idag har jag förresten ansökt om föräldrapenning, vi får väl se när det blir något beslut på det. har hört att det kan ta lång tid om man har otur. har som tur var inte haft det förut utan det har blivit färdigt rätt snabbt och jag har fått pengar utbetalt i tid.
jag lämnade in mitt moderskapsintyg igår och det syntes redan på "min sida" på
forsakringskassan.se.
snabbt och smidigt! inte alls likt FK, är jordens undergång nära eller? hahaha
haha det hade ju klart vart nice som sagt..jaa länge leve trosskydd :)
Nallepuhmamma skrev 2010-06-17 13:18:02 följande:
Ja men jag är så feg för att ringa.
Dom lär ju ändå säja att sålänge det inte gör ont bla bla bla så är de tingen fara osv...
Kan dom in och utantill då jag var inne några ggr då jag väntade sonen.
Du kan dom in å utantill.....? gissa vad? det kah jag med nu, hahahahahaha
no shit!