Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-06-17 12:18:55 följande:
    Sen känns det som lillan ska sparka ut en fot i muttan på mig
    man blir så orolig...
    Jotack det känner jag igen, tror att han ska pilla ut handen där nere..haha men oroa dig inte.....det e nog ngt som vi alla upplever.
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-17 12:27:23 följande:
    Ja asså dom gör ju inte ont utan är som mensvärkar/sd bara. man är ju lite feg att ringa bm för att verka för gluttig som bara vill komma in på kontroll elelr bara ringa om råd. Dessutom är min bm på semester nu hela sommaren men man får ju en annan sålänge dock. Vet ej vem.
    Men jisses, det e bara att ringa...haha har jag gjort det en massa gng ju *allmänt känt*
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-17 12:50:41 följande:
    Haha men du e mera våghalsigare än mig Pregga raring
    Och be min man ringa är helt uteslutet...
    vad säjer man när man ringer da?

Ja jag bara väntar den dagen det dinglar en fot mellan benen på mig eller n'r tösen sträcker ut sin hand och vinkar och säjer "tittut morsan här är jag var berädd och ta emot mig nu"
    Brr hemsk tanke.
    haha men det e bara att förklara vad du känner å hur du upplever det, dom ska ta din oro på allvar. Den är viktig!
    haha ja det hade la vart ngt, Oj å där halkade en fot ut..typ...Snyggt! då hade jag ringt 112. haha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-17 13:03:56 följande:
    pregga hahaha, nä fontänorgasm hade väl visserligen varit skönt att få då kan man stå ut med lite blöthet . nä jag måste alltid ha trosskydd på mig, gravid eller ej. tur att dem finns iallafall ;)

nallepuhmamma: det kan ju vara att bebisen håller på att sjunka lite också och att det är det du känner i svanken, och även nödigheten? du kan alltid ringa till förlossningen om du oroar dig över något, du behöver inte vänta till din BM har telefontid osv.

jag har fortfarande inte ringt sjukgymnasten :S varför kunde inte bara barnmorskan göra det så jag fått en tid hemskickad? hahaha ogillar att ringa "nya" samtal som man inte riktigt vet vad man ska säga.
    idag har jag förresten ansökt om föräldrapenning, vi får väl se när det blir något beslut på det. har hört att det kan ta lång tid om man har otur. har som tur var inte haft det förut utan det har blivit färdigt rätt snabbt och jag har fått pengar utbetalt i tid.
    jag lämnade in mitt moderskapsintyg igår och det syntes redan på "min sida" på forsakringskassan.se.
    snabbt och smidigt! inte alls likt FK, är jordens undergång nära eller? hahaha
    haha det hade ju klart vart nice som sagt..jaa länge leve trosskydd :)
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-17 13:18:02 följande:
    Ja men jag är så feg för att ringa.
    Dom lär ju ändå säja att sålänge det inte gör ont bla bla bla så är de tingen fara osv...
    Kan dom in och utantill då jag var inne några ggr då jag väntade sonen.
    Du kan dom in å utantill.....? gissa vad? det kah jag med nu, hahahahahaha
    no shit!
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-17 14:47:34 följande:
    Tackar OCH grattar er till nya veckor!

Som sagt har jag sovit skit inatt VARJE natt är den likadann?

Leo hade läkarbesök idag och det gick bra =)

Nä måste sova nu
    Hey gumman!

Vaknade nyss, då du inte e inne så messar jag dig ist :)
    Familjen Mu skrev 2010-06-17 14:56:05 följande:
    Tjohoooo....vecka 32 idag Glad inte många veckor kvar tills lilleman är här *längtar*
    Han börjar ju få ritkigt trångt därinne nu!
    hihi eller hur :) nu längtar man ju....
  • Bubbis10

Såå nu har man beställt 2 st smörgåstårtor å hämta imon :)

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-17 17:36:15 följande:
    Mums vad gott. Nått ni skall fira?
    haha jaa det ska bli gött,mja fira vette sjutton...haha jag fyller på tis :/ så det kommer lite folk på sön...
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-06-17 17:44:18 följande:
    ahhh blev jättesugen nu!!
    haha aa det ska bli GÖTTANS :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-17 17:58:08 följande:
    Aha dåå får man komma ihåg o gratta dig då
    Naaw söt e du :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-17 18:18:06 följande:
    jag trodde ni skulle fira din dotters avslutning :)
    haha gör det samtidigt, orkar inte ha 2 kalas så tätt inpå :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10