Vi fortsätter, Bf aug 10
Halooooo på er !
Gud vad lite man hänger men så är det lite för mycket engagemang i barnen!
Har ni hört något från knyzzel?
pregga vad e det du skriver har ditt ex kokats ihop med din vänninna?????
Halooooo på er !
Gud vad lite man hänger men så är det lite för mycket engagemang i barnen!
Har ni hört något från knyzzel?
pregga vad e det du skriver har ditt ex kokats ihop med din vänninna?????
JA han var lugn =)
Pregga det kommer ske en massa nu och bebis förbereder sig samt väldigt trångt!!!
Nä nu får ni trycka ut ungarna!!!!!
HEJ söta ni!!
Läser tråden och inser vilket snack det är nu om era förvärkar??
Jag hoppas att någon av er klämmer ut en unge snart=)
Vill ju hänga med på en front
hahahahaaa
Pregga tror du kommer föda snart om jag skall vara ärlig Hoppas på det iaf!!
Nä nu skall det plockas undan lite här
Någon som hört från knyzzel

Hej tjejjer!!
Här inne har man inte mycket tid för just nu!!
Men skall uppdatera er lite nu.
Alvin har passerat sin födelsevikt och vuxit till sig 3 cm =) HÄRLIGT!!
Jag inställde mig på ett hektiskt liv med 3 små barn totalt kaos nästan MEN det e mer eller mindre inte alls mycket jobb.
Lilleman är jätte snäll men börjar knorra till sig en hel del nu tror att han har fått magknip får se upp med vad jag äter och vräker i sig!
Men han e super duper go!
Hans första levnads vecka hängde han vid bröstet konstant och bara ville vara hud mot hud... Han gall skrek på neonatalen då jag lade ner han i sin säng.. så där fick jag lite tur att det bara var vi 2, så han fick sin tutt tid!
Nattetid ammar jag han ca 3 ggr bara och det är under kanske en 40 min för det e byte av tutte och noga med rap och så sker det blöjbyte då han e en riktig rakabajsare!!!
Pregga : hahahahahaa ta det lugnt med rakningen.. man får skeka och göra roliga ställningar hahhaha
Prinsen kanske kommer ut när det är mer trimmat kanske hahahhahah skojjar gumman hahahahhaha
Ni andra se till nu att era bebisar pluppar uuuut !!
Jag längtar efter bebis prat och inte grav prat mera SÅ TRYCK nuuuuu hahahahhaa skojjar lite!
Angående knyzzel... det är ju nästan 2 veckor nästa vecka så jag hoppas jag med att det är fullt upp
Men fy vad jag sitter och tänker och tänker