Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-02-20 13:10:52 följande:
    Haha tråkigt med saltgurkan. Du får hitta nya cravings :) Jo allt är väl med mig och magen. Känns så extrem skönt att ha släppt värsta oron över MA efter mitt senaste UL. Mår i stort sett inte illa längre heller, vilket är skönt. Hur mår du själv?
    ÅÅ va skönt för dig å kunna slappna av {#lang_emotions_smile}
    Önskar jag med kunde göra det fullt ut...men det känns ju betydligt bättre nu när jag känner den lille sparka i ett...haha underbart, blir så mkt mer verkligt..
    jag mår jättebra tack.
    var på tjejmiddag hos en väninna igår, sen va det ut på ett ställe där det va ladies night, Dom hade Modeshow med märket Salming å olika modeller som visade upp sig.
    Mina vänninor drack ju lite väl mkt å jag drack min ramlösa...å tyckte det va kul å se hur folk beter sig när dom e berusade. Blev smått chockad över en av tjejerna som går i min kurs, som i vanliga fall är kontrollerad...hon släppte  loss värre än ngn annan, hahah guu vilken syn. Å hon sjöng så vackert så alla hår på min kropp reste sig..å tom bebben kickade loss.
    Vi började ju hemma med mat, ramlösa för mig-å kareoke...hahahaha
    vi tyckte ju själva att vi va superheta...hahahahahah
    MEN när killarna tog plats på scen med salmingkalsoner endast, å det va manliga modeller....så skreeeek å vrålade alla kvinnor som tokar....hahaha å VARJE handväska öppnades å fram åkte kameran, även min....haha sen var showen slut å det var dags att åka hem. Ngn mer saltgurka blir det inte....å ngt annat vill jag inte ha på det viset just nu.....
    Sen i em, så ska jag på middag hos en väninna igen som fyller år...mums:) hehe
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-20 12:58:19 följande:
    Ok haha då är inte jag konstig då, haha. Tänkte att alla får ett speciellt sug men inte jag. Jag får mina veckovis och ibland inte ens det.Däremot blev jag himla förvånad jag som ÄLSKAR lasagne gjorde det här hemma häromdagen och jag kunde INTE äta det, usch vad äckligt et var. Resten av familjen tyckte att det smakade fantastiskt men inte jag. Gjorde ett nytt försök dagen efter men då var det samma sak, lasagne är inte min grej just nu. Men potatisgratäng åååååh vad gott!!
    haha aa då e det du, jag å katten gustav vad det gäller lasangen då...hahaha om man bortser fr att du inte e så pigg på den just nu då...ler...
    jag sucktar efter saltgurkan men vågar inte mer me den nu...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-20 13:19:54 följande:
    Det positiva med denna tråd tjejer är att nu har vi lämnat den mest kritiska perioden bakom oss. Underbart skönt! Kan vi verkligen bara blicka framåt...
    Jo jag håller med dig gumman, nu när den värsta oron lagt sig så känner man sig mer lugn å harmonisk...å jag börjar tro på att jag ska få min bebis =)
    carohl skrev 2010-02-20 13:22:11 följande:
    Nu tjejer måste jag hoppa in i duschen, vi ska göra massor idag. Bla åka och kolla på nytt golv som vi ska lägga i babyrummet, åh vad mysigt!Sen ikväll blir det bio, shutter Island. Myspys...Kram kram
    Åå ha det så mys, ska med hoppa in i duchen här....måste köpa present till väninnan =)
    Puss
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-02-20 13:24:15 följande:
    Pregga det låter som en kul kväll! Härligt att känna den lille sparka. Jag har ju inte gjort det än, men det är väl inte så vanligt att känna det såhär tidigt. Själv hade vi middag här igår med lite vänner. Jag gick tillslut och la mig vid 01 och då satt mannen och två av hans vänner kvar och drack whiskey och hade seriösa samtal om livet hehe.
    hahaha asså å höra män tala allvar om livets mening, e såå kul...man kunde bara vara en fluga på väggen med ett stort leende på läpparna..jo jag känner den så tydligt nu, även min väninna kände den igår å sa-men GUUU jag känner små puttar..haha jo vi hade en helkul kväll med mkt skratt. å jag börjar änteligen slappna av å våga tro på att allt ska gå vägen.....
    Det låter mysigt, middag me vänner e så uppskattat.
    ska snart iväg här å köpa present, ska ju på midda ida igen ,hehe
  • Bubbis10

T0va

haha crawings på pommes? den va ngt nytt =)
    Guu va kul att så många reggat sig på listan, jag ska bara ge ett par till möjlighet att skriva in sig på den sen blir det in i trådbeskrivningen med den =)

• Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-02-20 16:17:40 följande:
    jag e på!! =0)
    ;)
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-02-20 16:25:00 följande:
    bf-datum eller??
    haha jo exakt{#lang_emotions_wink}
  • Bubbis10
    t0va skrev 2010-02-20 16:25:22 följande:
    hejsan pregga, jo den hade jag inte förväntat mig. Allt annat fett smakar apa, och pommes funkade inte alls i början men i veckan när vi skulle iväg på ett möte så fick jag ett sånt frukansvärt sug så vi fick stanna på Max, när vi var och handlade i går så satt en man och åt pommes på en resturang, det var svårt att inte gå fram och fråga om jag kunde få några ;) 
    haha jaa asså man har ju hört om chocklad,godis mm...men pommes? haha va kul =)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-02-20 19:40:36 följande:
    Hoppas de är okej att jag oxå hoppar in här.... Oxå bf i augusti :) Med mitt andra och sambons första! Spännande :)
    Hej å välkommen till vår tråd :) hoppas du ska få många skratt, å stöd av oss alla här inne :)
  • Bubbis10

Riktigt kul tjejer att ni skriver upp er på listan, håll den uppdaterad så ska jag klistra in den i trådbeskr snart :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10