Vi fortsätter, Bf aug 10
Malten skrev 2010-02-20 13:10:52 följande:
Haha tråkigt med saltgurkan. Du får hitta nya cravings :) Jo allt är väl med mig och magen. Känns så extrem skönt att ha släppt värsta oron över MA efter mitt senaste UL. Mår i stort sett inte illa längre heller, vilket är skönt. Hur mår du själv?
Önskar jag med kunde göra det fullt ut...men det känns ju betydligt bättre nu när jag känner den lille sparka i ett...haha underbart, blir så mkt mer verkligt..
jag mår jättebra tack.
var på tjejmiddag hos en väninna igår, sen va det ut på ett ställe där det va ladies night, Dom hade Modeshow med märket Salming å olika modeller som visade upp sig.
Mina vänninor drack ju lite väl mkt å jag drack min ramlösa...å tyckte det va kul å se hur folk beter sig när dom e berusade. Blev smått chockad över en av tjejerna som går i min kurs, som i vanliga fall är kontrollerad...hon släppte loss värre än ngn annan, hahah guu vilken syn. Å hon sjöng så vackert så alla hår på min kropp reste sig..å tom bebben kickade loss.
Vi började ju hemma med mat, ramlösa för mig-å kareoke...hahahaha
vi tyckte ju själva att vi va superheta...hahahahahah
MEN när killarna tog plats på scen med salmingkalsoner endast, å det va manliga modeller....så skreeeek å vrålade alla kvinnor som tokar....hahaha å VARJE handväska öppnades å fram åkte kameran, även min....haha sen var showen slut å det var dags att åka hem. Ngn mer saltgurka blir det inte....å ngt annat vill jag inte ha på det viset just nu.....
Sen i em, så ska jag på middag hos en väninna igen som fyller år...mums:) hehe