Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

Angel20 skrev 2010-03-02 09:47:39 följande:
    ja d e mitt första.. ditt me?jag tror jag har känt bebis ett par gånger me, men d e väldig sällan..jag vill tro att allt e som d ska! =0)ja visst e man nojjig... jag förstår verkligen dom som blöder, shit man tror juh att allt e helt kört då! uscha.. nej d önskar jag ingen...jag håller tummarna för att d kommer går bra för oss alla... jätte kul att följas åt allihop!
    jo de är mitt första oxå!!
    ja har ju vart med min mamma under hennes graviditeter med mina syskon och hon hade ju APC recenstans så hon hade ju proppar på livmordern så alla är ju födda väligt tidigt ja vecka 30 min bror va den som va längst i magen vecka 37 min sysster som dog vecka 28 och min andra syster vecka 26 men hon mår bra i dag och ska fylla 6 år!!men de va ju kritiskt med alla!!!
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-02 09:57:53 följande:
    Men det är INTE ärftligt att få prematura barn.
    Ne ja vet och dom har testat mig på det där APC testet och ja hade inget så de känns skönt
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-02 10:05:42 följande:
    hahaha men det e lite gölligt samtidigt, tänk om alla män kunde bry sig å vara så omtänksamma. sen finns det såklart gränser för allt!INGEN annan som får som ett tryck i underliver, lite ömt typ?
    Jo jag har fått de oxå det kan komma och sen slutar de sen kan de komma om några dagar igen!!
  • puchelina88

jag har bara träffat min BM 1 gång de va på inskrivningen den 21 jan sen!
    har vart på 3 st ul men prata med bm förra veckan då sa hon att ja skulle betsälla tid till henne efter nästa ul asså den 23 mars?!!
    ska de va så`??

• puchelina88
    t0va skrev 2010-03-02 10:16:42 följande:
    Villken vecka är du i då?  Jag har visserligen fått tid till min BM, men det är efter RUL som blir i v. 20 och sen v. 22 blir andra mötet med bm. 
    vecka 17!
    när vi ska på andra RUL et är ja i vecka 20
  • puchelina88
    Angel20 skrev 2010-03-02 10:53:08 följande:
    hörde du du... bor du i närheten av tranås?? =0)
    jo jag bor i Motala!
    du då?
  • puchelina88

fy nu har ja städat vart skit varm!!
    men solen ligger på här i huset så de blir jätte varmt!!
    nu sitter ja här ett tag ska ta det lungt!

• puchelina88
    Angel20 skrev 2010-03-02 11:27:46 följande:
    ahaa där ser man.. nej jag bor i kungsbacka, men jag har/hade hela min släkt på mammas sida i tranås =0) därav att jag reagera.. jag e juh smålänning från början..
    jaha okej ;)
    mina kusiner bor i tranås!
  • puchelina88
    Angel20 skrev 2010-03-02 11:36:57 följande:
    mina me, en del av dom, har mina mostrar kvar där å min mormor har sin lägehet i tranås =0) men finns d nått bra ställe där för att köpa barnvagnar?
    ja vi hitta ett ställa där anna och axel sök på de!
  • puchelina88
    Angel20 skrev 2010-03-02 12:00:39 följande:
    d e juh kanon.. men finns d inga bättre ställen i linöping? tänkte att d e lite större :)
    hmm du har ju babyproffsen dom säljer ju barnvagnar
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10