Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hormoner säger jag bara blir galen;)
    i går tjöt jag och funderade på om Mini levde där inne!
    I dag har jag skrattat som faan ;)
    ska det vara så;)

• puchelina88
    sofie och laura skrev 2010-03-03 15:22:30 följande:
    Ja det hoppas jag med =(Har inte oroat mig MEN nu vad är detta spöktankar då eller ??Märker man om ett Ma är på väg....NÄE nu ska jag sluta tänka NEG MEN SÅ JÄVLA SVÅRT JUUUU
    hej hej
    hade tankar i går funderade så mycket att jag vart ledsen:(
    men men såg ju Mini i vecka 13 och då va allt bra sa dom!!
    men nu ska man vänta tills den 23:(
    men man ska ju inte fundera men de gör man endå!!!
  • puchelina88
    carohl skrev 2010-03-03 15:58:19 följande:
    jag tror inte att det är någon fara med bebisen, men självklart ska du kolla för att lugna nerverna. Blir man orolig är det inte roligt att gå omkring med orostankar.Min kompis har gett mig ett tips om man börjat kännt bebben röra sig och en dag inte känner den, skulle man äta isglass. Det ska tydligen sätta fart på bebben. Hennes barnmorska hade sagt det till henne.
    tack för tipset ska köpa hem isglass;)
  • puchelina88

någon mer som får som ett tryk lite under naveln som kommer i bland sen försvinner de??
    någon som vet vad de är`?

• puchelina88

God Morgon på er!
    Fick gå upp när sambon åkte till jobbet vart jätte hungrig,så har ätit nu;)
    haha magen låter hela tiden ;)
    Jag ska hämta ut mina järntabletter snart skulle börja käka dom runt vecka 20 men ja kan väl börja lite smått nu lr va tror ni??

• puchelina88

Hej igen!
    vaken igen somna i 30 min va skönt!
    I natt va ja uppe 2 gånger på toa och vaknar jätte hungrig!!
    men då är de bara att gå upp när sambon går upp och käka lite;)
    ja hoppas bara att Mini där inne mår bra och att den lever!!!
    blir galen på mina tankar som ja har i huvuet varför kan jag inte sluta tänka för!!??

• puchelina88
    carohl skrev 2010-03-04 09:34:10 följande:
    Ja jag är glad att jag ångrade mig angående ks: Jag tycker att kan man föda vanligt så ska man helst göra det men om det av någon anledning inte skulle gå då är det ju en annan sak. Har du RUL på måndag??? Gud vad spännande!! KUL! ska ni ta reda på vad det är för kön? nämen varför tänker du så? Det är väl klart att lill*n i magen lever Vilken vecka är du i?
    Är i vecka 17 16+3!
  • puchelina88
    carohl skrev 2010-03-04 09:46:13 följande:
    Klart att det inte är någon fara! Jo men det förstår jag, har man MS så kanske man måste snittas. Talar de inte om? Tur att ni inte vill veta då...  Jag tog inte heller reda på vad det var när jag väntade min dotter och hon var en jätterolig överraskning, den bästa någonsin! Denna gång ska vi ta reda på det om de ser vad det är... det blir roligt det med
    får hoppas det i alla fall!!!
    men känner inte så mycket av den;/
  • puchelina88

tjejer hur ligger ni för att känna bebisen där inne??
    tips tack;)
    nu ska jag käka pasta köttbullar och pastasås;)mumma!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10