• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Angel20 skrev 2010-03-24 11:11:59 följande:
    hej tjejor... va på RUL igår, å d va helt fantastiskt! allt såg fint och normalt ut.. d ser även ut som att vi ska få en liten tös!!! tjohoo jag e så lycklig, mindre lycklig är min sambo... hehe, han vill så gärna ha en pojk så nu får jag som jag vill och vi lär försöka få en till bebis senare.. hihi ;o) ska väl poängtera att han blev inte besviken att d va en tös i sig, utan för att han egentligen bara ville ha ett barn egentligen och jag har proppsat på två =0) lyckan e stor!
    Wow grattis!! Underbart att få se lilla {#lang_emotions_heart}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-03-24 11:17:30 följande:
    jag har också tagit hål i min dotters öron, självklart det också hos legitimerad håltagare och hon fick ha dem öronhängena som man får därifrån tills det har läkt sen har vi bytt till guld. man kan även köpa andra material mmm minns inte nu vad det heter men antingen nåt med medicinskt eller kliniskt? det är det enda som funkar för mig tex förutom äkta guld då'rå. och jag fick ändå inte hål i öronen förräns jag var 9 tror jag. om jag får en dotter nu så kommer hon också få hål i öronen , kanske inte inom första veckan då har man så mycket annat att tänka på men kanske när hon är 1 månad, alltså innan vi lämnar sverige igen. på vissa sjukhus i utlandet görs håltagning i öronen på flickor på samma dag eller dagen efter förlossning
    Jag tror att vi fixar det på min flicka denna gång ca vecka 4 som vi gjorde på min stora tjej {#lang_emotions_smile}

Men du elinnnn: Ska du komma hem och föda? Jag har varit på väg att frånga många ggr men glömmer alltid bort att fråga.
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-03-24 11:24:14 följande:
    ja jag kommer hem om typ en månad och stannar i 4-5 månader. det ska bli jättehärligt att träffa familjen igen :D
    Jag förstår det! Åh du kommer hem under den bättre tiden på året här i sverige dessutom! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

Tjejer: Ni som har varit på rul och fått tid hos bm vad gjorde ni på det besöket hod bm alltså?

• carohl

wehooo nu ringde min kärlek och ska hämta upp mig för att ta mig ut på lunch då jag beklagade mig för honom på fb-chatten att jag var hungrig nu!

Ses sen!
    Kram

• carohl

Hej!

Nu är jag hemma igen från lunchen och det var jättegott!! MUMS

• carohl
    puchelina88 skrev 2010-03-24 15:34:38 följande:
    Hmm de här med namn är ju skit svårt ju!!har ni någon bra sida man kan kolla på??har ni redan funderat ut namn?
    Vi har kommit på förnamn till våran {#lang_emotions_laughing} Men andranamn har vi problem med...
  • carohl
    puchelina88 skrev 2010-03-24 15:47:19 följande:
    okej vi pratar massor här hemma men vi kommer inte fram till nått!;)sambon ycker oxå att de svårt!!men vet du någon bra sida på nätet med namnförslag?
    Näää men jag vet inte alltså jag gillar inte svenska och gamla namn som många andra gillar... tyvärr inte my cop of tea {#lang_emotions_wink}
    Men googla du kommer att få massa sidförslag skulle jag tro...
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-03-24 20:23:07 följande:
    Go kväll mina damer!!!Om exakt en vecka så vet jag hur min lilla i magen mår...Känns väldigt pirrigt måste jag säga,eftersom jag verkligen inte har en aning om hur allt står till...Hoppas allt går bra för er som har Rul imorrn oxå,själv har jag 6 lååååånga dagar kvar då =(Måste få beklaga mig lite här bara...När jag stekte hamburgare här idag så tappade jag två hamburgare rätt ner i stekpannan så det stänkte upp massa skit från pannan som rann över min handled och....Helvetes jävla skit sååååå ont det gjorde!!!!!! Satt i 1,5 tim med kyla på det för så fort jag tog bort det så sved å värkte det nå så fruktansvärt =( Sitter å tycker synd om mig själv
    Åh din stackare det där lät inte alls kul! {#lang_emotions_frown}
    Hoppas det har gått över nu...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10