• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu ska jag åka ner på stan för att shoppa och luncha!

Ses sen
    kram

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Hej tjejer!

Här ni få se (om ni vill) kläderna jag köpte till vår lilla tjej.

http://carropetit.blogg.se/ 

Grattis nallepuhmamma!
    Och grattis (en gång till) Pregga!

• carohl

Jag beklagar över ditt besked Schnappi {#lang_emotions_frown}
    Kram på dig

• carohl
    Malten skrev 2010-03-25 21:38:17 följande:
    Knyzzel- då kanske vi träffar på varann imorn på sjukhuset. Är det förresten på kk man gör RUL? Måste kolla i mina papper....Hjälp vad jag är nervös nu, blir nog inte lätt att somna inatt.  Elinn- Tack för den söta nallen :)
    Lycka till imorgon, det kommer att gå bra! Jag vet inte om det här är ditt första barn. Jag har ett barn sen tidigare (snart 9 år) men seriöst, jag hade glömt vad underbart det var på rul!! Inte alls som de vul man varit på...
  • carohl

Jag nös nyss och jag pinkade på mig lite... suck! Seriöst, jag är tröttare än tröttast nu. Ska nog gå och sova snart.

• carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-25 22:30:38 följande:
    Samma problemo här!!!Riktigt  farligt när man e ute får tömma blåsan oftare hahahahaha!!Snart kommer mina barns gudmor med vegetarisk sushi GOOOTTTT
    Hahaha!! Då är jag inte ensam iaf men drygt som fan är det! {#lang_emotions_surprised}
  • carohl

Tjejer! Vi har bestämt oss för att köpa en ny vagn inte en begagnad då vi vill ha en sån pass ny som 2010 som äldst så då satsar vi på en ny.
    Hur som helst så loggade jag in på skatteverkets sida och såg att jag ska få tillbaka 6200 kr så det blir ju trevligt! Bra bidrag till vagnen, då blir det inte många slantar man måste lägga till, max 2000 kr {#lang_emotions_laughing}
    Älskar återbäringen!

• carohl
    Malten skrev 2010-03-25 22:44:37 följande:
    Carohl- skatteåterbäring sitter alltid fint. Jag ska få 5500 :) Det kommer dessutom alltid i glappet mellan csn och sommarjopbb om man pluggar och är därför välbehövligt.  Nä nu ska jag gå och lägga mig, får se om det går att sova. Hoppas på att få  komma med glada besked från mitt RUL imorn.... Godnatt!
    Sov så gott! Jag ska med sova nu då jag jobbar imorgon.
    Ser framemot dina glädjeskutt efter rul:et imorgon.

Kramen och god natt tjejer!
  • carohl

Hej tjejer!!

Jag har haft fullt upp idag och nu är jag heeeelt slut!

Ska bara säga grattis Malten!!
    Och Knyssel vad skönt för er!

NU måste jag gå och sova då jag jobbar ett dygnspass imorgon så vi ses på söndag igen... eller jag brukar alltid att surfa lite på jobbet från mobilen hihi...

Kram på er! Och sov så gott

• carohl

God morgon tjejer!

Jag gick upp för en timme sen... suck...

Ska strax iväg till jobbet och som jag skrev imorgon så jobbar jag dygnspass så jag slutar jag jobba kl 9 imorgon bitti.

Ha en bra dag nu så hörs vi!
    Kram

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10