Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga - Skönt att han inte kan ta något för givet nu! Tråkigt att det blev så här,men vad ska man göra? Kanske börjar han fatta vad du menar och för hoppningsvis börjar bry sig....men jag tvivlar... Hoppas att allt går bra för dig och natta och lilleman..
FamiljenMu bor du också i skåne?
Pregga - Blir så GLAD för DIN SKULL!!! Nu är det du som har makten! Det var verkligen droppen! Men nu kan du vara lugn inför förlossningen och känna att DU kan ta kontakt med honom när DU känner dig redo. Jag hade blivit förkrossad om min sambo inte ville träffa sin son eller inte bryr sig. Du är en STARK människa!!
Jaha då ska man om ett par timmar till Hässleholms usla iaf trångsynta BM ![]()
Känns lagom kul att gå dit faktist.
Ja kul är ju att få höra hjärtslagen på "mini" men hmm att ta en diskution om ditt och datt e nog inte lönt *Suck*...
Fy har fått min "Älskade" halsbränna igen....Åhh så lycklig den gör mig.....NOT!!!
Hoppas tösen ligger kvar nu med huvudet neråt den lille busen ![]()
Jaså är det? ![]()
har själv bott i Malmö innan...Vid Nobelltorget tror jag det hette. Dock under en kortare tid.
Pratade med Bm nu, å jag har ju tid på tors, då jag gått vin i v 41, så då blir det ev hinnsvepning.
en ordentlig sådan, sen får vi se om jag sätts igång, för han blir ju för stor.

och jag hoppas verkligen inte att den tiden blir utnyttjad för lilleman SKA titta ut innan dess hoppas jag!
Du får flytta hit Pregga 
Asså får ni andra med svettanfall? Och dessutom pattasvett?
Fasen det kvitta rju att man svalkar av sig osv för svetten kommer så fort man bara böjer sig ner för att plocka upp nått från golvet.
!!!