Vi fortsätter, Bf aug 10
puchelina88 skrev 2010-03-03 15:18:17 följande:
Hormoner säger jag bara blir galen;)i går tjöt jag och funderade på om Mini levde där inne!I dag har jag skrattat som faan ;)ska det vara så;)Hej tjejer!
Eftersom jag skriver idag så kan ju bara allt ha gått bra, det har det

Jag har vart hos läkaren, å fått svar på mina frågor å stillat min oro enormt. Jag kommer få min efterlängtade bebis! han sa att.1. Trycket jag känner meråt som gör att det ömmar å känns som om ngt e på väg ut, är att mitt bäcken blivit större då jag fått barn tidigare å barnet då kommer längre ner å då kan det kännas så. Fullt normalt!
2.då det känns som vattenavgång ibland så mätte han å kollade min volym på fostervatten som såg perfekt ut! fanns gott om det så liten kan röra sig fritt!
3.mina sd, kan anses som tidigt, men är fullt normalt så länge dom inte gör ont eller blöder. Man känner det mkt tydligare andra gng å tidigare som med sparkar å puffar!
sen sa han att sd kan man ha då kroppen förbereder sig å livmodern tränar upp sig-inget att vara orolig för.Men känner man av det när man anstränger sig så ska man lyssna på kroppens signaler å vänta lite med det man gör.
han mätte inte min livmodertapp då det i sig kan ge sammandragningar, som inte är ngt bra. å det fanns ingen anl till det ansåg han då han gjorde ett vanligt UL.
Den va såå fin min lilla..en liten pluttig näsa...hehe små ben å armar..
läkaren frågade mig, vill du veta kön?
jag-jaaaaaa
haha då kikar vi...men vad gör busungen då?
jo vänder sig om å lägger sig i sidoläge, drar upp benet så man inte kunde se, hahahaha
han sa, vi puttar lite på den....sagt å gjort, den sparkade irriterat ifrån...hahaha
å sen sa läkaren, näe din bebis vill inte blotta sig....hahahaha
tårarna rann av lättnad..å läkaren va underbar! :)
så fostervatten i mängt å annat ser perfekt ut, hjärtat slog å den rörde på sig,....så nu tog jag mig modet att be om bilder å det fick jag....
Min dotter kom just hem å fick se sitt syskon, hon blev helt till sig i trasorna...hahahaha
jag kommer få min bebis.....