carohl skrev 2010-03-04 09:56:07 följande:
Jag förstår det, ja ta bort det där staketet nu så slipper det hända nå liknande igen.idag är jag hemma med min sessa som var mådde dåligt imorse men det var då, nu är det inga fel på henne. Morr nu missar jag ett helt dygnspass på jobbet.... aja så kan det vara...
haha ojoj va jobbigt å missa detta hemska dygnspass....hahahah
ja det ska väck! men saken e ju den att jag fick inte ont, blev nog mest rädd....
den kära leken skrev 2010-03-04 09:56:25 följande:
Cahrol: Självklart ska man ju snittas om det händer något eller man från början vet att det inte kommer att gå. Men det är väl det som är min skräck då, att det ska hända något. Pregga: God morgon på dig. Tråkigt att du sovit dåligt. Hoppas du kan ta igen dig under dagen =)
Godmorgon tjejen!
Mja asså jag hade ett gräl med min dotter igår, å det känns inte så bra..å då kan jag inte sova riktigt! hennes attityd emellanåt e under all kritik.
Hon har typ ett kompostgaller som hon sätter ihop så kaninen kan ha en typ lekhage,,å den stod igår kväll kvar i storarummet. å jag bad henne å ta bort efter sig....å hon svarade på ett sätt så jag exploderade! jag tar tag i detta galler å ska skicka iväg det, å hon tar emot så det studsar tillbax lite in i sidan av magen på mig, jag fick inte ont så det va ju inte så hårt, syns inte ens ett märke-MEN jag blev RASANDE! å fick såklart en sammandragning. Så nu blir det varken data, tv-eler ngt annat för damen!