Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nån som vet hur det gick för schnappi igår?

• den kära leken

Ja visst är det underbart med solen. Ska gå en rejäl tur på lunchen med näsan mot solen.

Jobbigt med ryggont.

SweetLilly skrev 2010-03-30 10:05:55 följande:
    Morrn morrn! Usch i natt hade jag så ont i rygg  och ligament att jag nästan ville börja gråta där mitt i natten, men det blev bättre framåt morognen så nu fick jag sovit 3 timmar utan det värsta, det var skönt. En underbar morogn är dte iaf, solen lyser
  • den kära leken

schnappi: Grattis till det positiva beskedet! Vilken underbar inställning du har! Nu hoppas vi att allt ordnar sig och att alla prov ser bra ut :) Kram till dig!

• den kära leken

Men en positiv inställning kommer man väldigt långt :)

060810 skrev 2010-03-30 10:23:35 följande:
    Ja nu ska det bara va bra besked här! Dåliga vill jag inte ha mer nu. Min inställning är det inget fel på, bara alla andras! :p Ja folk som säger att jag inte kommer klara detta och hur det ska gå för mina "stora" barn mm.. Hatar när folk dömmer ut mig på en gång! Jag får göra det bästa av situationen och jag tror allt löser sig om man ser positivt på det.
  • den kära leken

Hoppas du fick sova ut riktigt ordentligt nu! Ja det har verkligen hänt en del. Om mer förändringar kommer det att bli!

Pregga skrev 2010-03-30 11:41:00 följande:
    hahaha godmorgon Darling :) asså jag hade jobbiga drömmar inatt...å låg å helspänn för att inte sträcka mig, det e då jag får ont i ligamenten. Drömde att jag satt på toa å blödde.....men sen var jag trots allt gravid å mitt x var med mig....men han hade ny fru sa han, å jag skulle inte störa dom. hm.... tänk vad mkt som hänt på vägen under vår tråd...när jag började skriva så var vi sambos...å skulle ha denna lille mkt efterlängtade...nu e man ensamstående...hm, lite blandade känslor..
  • den kära leken

Nej jag har inte funderat på det. Vad är det för speciellt med dem då. Kan man inte ha en vanlig lite hårdare kudde?

Pregga skrev 2010-03-30 12:36:44 följande:
    hihi jo det hoppas jag ;) Ingen annan som funderat på amningskudde? asså känns lite onödigt då dom e så dyra men ...mja jag vet inte asså....
  • den kära leken

Pregga: Man kan ju köpa en om man börjar känna att man blir trött i armen.

• den kära leken

Det var ju inte så farligt. Kanske man skulle at och investera i? Eller så ligger den aldrig där där man är och ska amma ändå. Hmmm

SweetLilly skrev 2010-03-30 12:49:20 följande:
    139 närmare bestämt..
  • den kära leken

Jag är så himla lycklig idag! Hihi

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10