Vi fortsätter, Bf aug 10
Låter inte bra att du mår illa igen. Hoppas att det är högst tillfälligt!
Låter inte bra att du mår illa igen. Hoppas att det är högst tillfälligt!
Längtar också efter ett stort kök. Men det lär dröja ett tag till. Kankse nästa år. Men allt har ju en tendens att ta lite längre tid än man tror ;)
Min dröm är ett skafferi som man kan gå in i! Åhhh tänk om det kan bli så :)
om det var jag som hade vunnit de där 214 miljonerna eller vad det nu var, ja jag hade nöjt mig ett par miljoner, då hade jag haft ett NU! Jag vet precis hur det ska se ut. Men nu först är det badrummet, sen bastu och så har odlingssäsongen dragit igång. Sen ska det bli vinterträdgård och sen står köket på tur.
Det är ju lite jobbigt men det tråkiga är att man vänjer sig. Gör ni jobbet själva eller har ni hantverkare?
Vilken tur ni har. Vi har mest läkare och annat löst folk. Vad ska man med 10 läkare till? Hade gärna haft en elektriker, en röris och ett par snickare istället. Alla är iaf väldigt hjälpsamma. Vi gör så mycket vi kan själva men el och rör måste man ju ha hjälp med.
Haha, jag fick just ett utbrott för någon hade lagt en tidning, som är på cirkulation, i mitt fack fast jag redan haft den. :)
Jag hoppas andra halvan går riktigt fort nu! Vill träffa den som finns där inne.
Åhh Lund mina fina hemstad :) 2 av mina syrror bor där. Och en del kompisar. Är där ganska ofta. Är ni därifrån eller bor ni där för att ni pluggar? Vad pluggar ni?
Haha jo men det räcker med ett par stycken inte halva släkten. Haha. Jag ska tvinga mina ungar att bli hantverkare så man kan ha nån nytta av dem ;)