• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu tjejer blir det sängen för mig då jag jobbar imorgon, ett dygnspass. Jag tycker att det är så mycket roligare att vara hemma med er än där men aja jag ska bara knega några månader till sen så! {#lang_emotions_laughing}

God natt! Och tack för en trevlig kväll!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Hej!

Jag är hemma efter att ha jobbat ett dygnspass. Vi ska till mina svärföräldrar idag och vara där till måndag, kanske tisdag så det blir ett långt uppehåll från fl {#lang_emotions_cry} Abstinensen kommer att vara ett faktum!

Hur som helst så är det alltid skönt att komma dit och bli ompysslad och få äta extremt gott.

• carohl

Glad påsk till er alla. Familjen Mu: grattis på din dag :)

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • carohl

Malten, Pregga: tack för presenterna! :) Belly, Pregga och The Jeryds tack för era Krya-på-dig hälsningar. Till andra tjejer här inne som skrivit och tänkt på mig tack vad söta ni är allihopa! Jag blev rörd av att se att ni bryr er så :). Jag tänker som Pregga skrev att 'det inte är någon fara' å andra sidan så släpper inte nån läkare iväg mig så jag får väl stanna lydigt. Får se vad de kan hitta imorgon. Lillabambi: tyvärr kan jag ej höja någon skål via mobilen då inte funktionen finns men GRATTIS!! Kram på er alla...

• carohl

Knyzzel och Laura Leo: vad ni är söta. Omtanken värmer! Tack! Jag kan berätta att min lilla sessa i magen mår fina fisken :) såg henne på ul igår. Mig är det en annan historia med som läkarna förhoppningsvis får hum om imorgon. Känns otäckt att få ner en slang i magen, blä hoppas jag inte kräks! Aja jag har ju redan fått två föremål + ett finger uppkört där i bak. Det kanske är blödande magsår, ingen aning men jag har inge ont så...?

• carohl

Hej tjejer! De gjorde gastroskopi och det var inte blödande magsår men skitsamma nu tar jag det som det kommer. Jag vägrar oroa mig. Tack för omtanken tjejer ni är för goa. Men skriv inte på min fb. Jag har inte talat om att jag är här bara till nån vän. Kram på er!

• carohl

Elinnnn: tack för fina blommorna!

Vad gulliga ni har varit tjejer de här dagarna, det värmer verkligen!

Nu är jag hemma och ska få sova hemma weeehooo!! Jag ska dock tillbaka imorgon bitti kl 8 för att ta blodprover och träffa doktorn men sen så skiter jag i sjukhuset. Nu får det vara nog. Fasiken jag hamnade i samma rum med en tant som hade blöja och hon bajsa diarré tre ggr!! Fruktansvärt var det och en till tant i rummet hon bara fes hela tiden.

Nu skiter vi i det där med sjukhuset och mitt blod! Jag har tröttnat på det {#lang_emotions_smile}

Nu pratar vi bebisar istället!
    I helgen handlade jag två superfina påslakanset och jag fick en hel kasse babykläder som svärmor hade köpt, superroligt! {#lang_emotions_heart}

• carohl

Sweetlilly: Vad stor magen din har blivit! Vad fin!

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-06 18:46:14 följande:
    haha nog är den stor alltid VAd skönt att du fått komma hem! Verkar inte ha varit så skoj där borta du..Hoppas du blir bättre nu och får må bra! Kram!
    Ja jag ska må bra nu, jag har dock fått mysa varje dag mest kvällar över att min lilla sessa sparkas och hårt så nu ser man det riktigt tydligt utåt {#lang_emotions_laughing} Vad lycklig man blir då!
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-04-06 19:15:11 följande:
    så lite så gumman. roligt att höra att du är hemma igen. Hoppas verkligen det går bra imorgon. När får du några svar? Du blöder inte fortfarande väl?Låter jobbigt det där med dina rumskamrater på sjukan :PVad kul med babyshopping och presenter :)
    De kan inte ge mig några svar de vet inte vart det kommer ifrån. Imorgon ska de kolla att mitt blödvärde fortfarande är bra {#lang_emotions_laughing}

Otroligt kul med babyshopping!! Jag blir så glad och nöjd, jag gick in i babyrummet med detsamma när jag kom hem {#lang_emotions_heart} Så mysigt att gå in där...
    Pregga skrev 2010-04-06 19:26:54 följande:
    hej gumman , jaa det e hemskt...å jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte e ngt sånt, men läkarna kan inte utesluta det. Nej skriv inget på fb...tror inte hon vill det...japp, jag har vart skitledsen å orolig för henne. Pratade med henne för en stund sen å hon har fått komma hem idag, men hon ska tillbax imon igen...vi har pratat rätt så mkt å jag å min dotter åker nog uppåt så fort vi båda kan ....
    Hihi ja ni kommer och det ska bli superroligt! {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10